Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου, 2025
Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου, 2025

«Κολοβός» μένει ο οδικός άξονας Καβάλας – Δράμας

Ημέρα:

spot_img
spot_img
spot_img

Σωτήρης Λαζαρίδης: Και να τελειώσει το τελευταίο κομμάτι δεν θα μπορεί να αξιοποιηθεί / Προϋπόθεση η ασφάλεια του εργοστασίου λιπασμάτων για να προχωρήσει η σιδηροδρομική σύνδεση με Τοξότες

Στα αποτελέσματα της συνάντησης που είχε πρόσφατα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Νίκο Ταχιάο στην Καβάλα, αναφέρθηκε με δηλώσεις που έκανε στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος του Τμήματος Ανατολικής Μακεδονίας του Τ.Ε.Ε., Σωτήρης Λαζαρίδης.

«Το θέματα των υποδομών στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας είναι γνωστά εδώ και χρόνια. Λιμνάζουν και παραμένουν άλυτα. Μιλάμε για τον οδικό άξονα Ε61, τον αυτοκινητόδρομο Καβάλας – Δράμας δηλαδή, την ολοκλήρωση της περιμετρικής οδού της πόλης μας, τη σιδηροδρομική σύνδεση, τα Τενάγη των Φιλίππων. Όλα αυτά τα θέματα τέθηκαν στον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών από την πλευρά μας», ανέφερε αρχικά ο κ. Λαζαρίδης.

Δεν προχωρά ο Ε61 – Στο τέλος του 2026 θα ξεκινήσει ο δρόμος Δράμας – Αμφίπολης

«Η μόνη ας πούμε υπόσχεση εκ μέρους του υπουργού ότι προχωράει ένα έργο, ήταν για το έργο που αφορά τον δρόμο Δράμας – Αμφίπολης που έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και το οποίο είπε ο υπουργός ότι θα ξεκινήσει στο τέλος του 2026. Όλα τα υπόλοιπα όπως ο Ε61, εκτός από το σημείο που δουλεύεται αυτή τη στιγμή μεταξύ Σταυρού και Κρηνίδων, το οποίο βέβαια κινείται με ρυθμούς χελώνας, τα άλλα δύο τμήματα Δράμα – Άγιος Αθανάσιος και Άγιος Αθανάσιος –  Κρηνίδες δεν έχουν χρηματοδότηση κι έτσι αυτό το έργο στην ουσία μένει κολοβό. Και να τελειώσει το τελευταίο κομμάτι δεν θα μπορεί να αξιοποιηθεί γιατί είναι ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος και δεν θα συμβάλλει στην ομαλότερη κυκλοφορία Καβάλας – Δράμας. Το καλοκαίρι είδαμε ότι στον κεντρικό δρόμο που διέρχεται από Αμυγδαλεώνα κάθε μέρα έχουμε μία απίστευτη κυκλοφοριακή συμφόρηση», τόνισε στη συνέχεια ο πρόεδρος του Τ.Ε.Ε. – Α.Μ. 

Προϋπόθεση η ασφάλεια του εργοστασίου λιπασμάτων για να προχωρήσει η σιδηροδρομική σύνδεση με Τοξότες – Σε αναζήτηση οριστικής λύσης για τα Τενάγη των Φιλίππων

«Για τη σιδηροδρομική σύνδεση με τους Τοξότες ο κ. Ταχιάος μας είπε ότι θα προχωρήσει. Βεβαίως υπάρχουν θέματα ασφαλείας, τα οποία πρέπει να επιλυθούν, αλλά δήλωσε αισιόδοξος ότι θα προχωρήσουν τα πάντα και θα υπάρξουν εξασφαλίσεις, ώστε να μην υπάρχουν θέματα με το εργοστάσιο λιπασμάτων. Για τα Τενάγη των Φιλίππων είπε ότι προσεχώς θα γίνει μία σύσκεψη με τους μελετητές για να εξεταστεί εξαρχής μία νεα λύση, διότι οι προταθείσα μέχρι σήμερα είναι μη αποδεκτή και από τον δήμο Καβάλας και από τον δήμο Παγγαίου. Μιλάμε για την οριστική λύση που έχει να κάνει με τη διοχέτευση των νερών που συγκεντρώνονται και πλημμυρίζουν τον κάμπο των Τεναγών, αν πρέπει να εκβάλλονται και που. Η σημερινή λύση αφορά τον κόλπο της Καβάλας, κάτι που είναι εντελώς καταστροφικό για τους δημότες της περιοχής. Θα εξεταστεί μία νεα λύση, η οποία θα είναι και βιώσιμη οικονομικά γιατί η προταθείσα λύση, η οποία τεχνικά δεν είναι αποδεκτή έχει υψηλό κόστος. Αυτά ήταν σε γενικές γραμμές τα όσα συζητήσαμε με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών», πρόσθεσε σχετικά ο Σωτήρης Λαζαρίδης. 

Στα εγκαίνια της Δ.Ε.Θ. θα παραστεί ο πρόεδρος του Τ.Ε.Ε. – Α.Μ. – Πολλά τα ζητήματα για τα οποία περιμένει απαντήσεις ο τεχνικός κόσμος

Τέλος, αναφορικά με το αν υπάρχουν προσδοκίες στον τεχνικό κόσμο για την επίλυση των πολλών ζητημάτων που παραμένουν ανοιχτά, μ’ αφορμή την έλευση του πρωθυπουργού στη Δ.Ε.Θ., ο πρόεδρος του Τ.Ε.Ε. – Α.Μ., επισήμανε: «Έχω προσκληθεί στα εγκαίνια της Έκθεσης από τον πρόεδρο της Helexpo κι εκεί θα ακούσουμε τα όσα θα πει ο πρωθυπουργός. Υπάρχουν πολλά προβλήματα, με την νομοθεσία κυρίως, στον τεχνικό κόσμο. Τα γνωστά όπως είναι ο Ν.Ο.Κ., η εκτός σχεδίου δόμηση κλπ., όλα όσα ανέσχεσαν δηλαδή την οικοδομική δραστηριότητα το πρώτο 6μηνο του 2025, από 17 έως 20% πανελλαδικά. Διαφαίνεται μία ανάκαμψη της οικοδομικής δραστηριότητας επειδή γίνονται κάποιες κινήσεις, ώστε να δοθεί στο φως της δημοσιότητας το τι θα γίνει με τον Ν.Ο.Κ., Περιμένουμε τις διευκρινιστικές εγκυκλίους για το τι θεωρείται πριν και μετά από τον Δεκέμβριο που απαγορεύτηκαν τα κίνητρα. Περιμένει όλος ο κόσμος το νέο σχέδιο χωροταξίας, το οποίο φιλοδοξεί να συγκεράσει εκατοντάδες άρθρα σε πολύ λιγότερα, ώστε να γίνει πιο εύληπτο και να ξέρουμε ποιος χτίζει και πού. Όλα αυτά τα περιμένει ο τεχνικός κόσμος αλλά αργούν κι αυτό δεν έχει καθόλου καλή επίδραση στην οικοδομική δραστηριότητα».

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Θετικό πρώτο βήμα οι αυξήσεις στους μισθούς των ένστολων

Νίκος 'Ιμβρος: Θα ήταν αχαριστία μετά από τόσα χρόνια...

Σχεδόν έτοιμο το αμαξοστάσιο του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας

Στράτος Μακρογιαννίδης: Θα έχουμε τα δικά μας καύσιμα και...

Γιάννης Κελγιώργης: Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν

«Αν δεν βελτιωθεί η τσέπη του καταναλωτή, δεν πρόκειται...

Δήλωση του δήμαρχου Θάσου για το κλείσιμο του καταστήματος των ΕΛΤΑ στα Λιμενάρια

Ο Δήμαρχος Θάσου Ελευθέριος Κυριακίδης έκανε την παρακάτω δήλωση: Μετά...

Επιστημονική συνάντηση: «Ιχνηλατώντας το Βυζαντινό κάστρο της Χριστουπόλεως»

Την πραγματοποίηση της επιστημονικής συνάντησης που διοργανώνει η ΠΑΜΘ/ΠΕ...

Μακάριος Λαζαρίδης: «Διαμορφώνουμε ένα Ε.Σ.Υ. διαφανές και αποτελεσματικό για τους πολίτες»

«Αν υπάρχει ένας τομέας όπου το κράτος κρίνεται καθημερινά,...

1,2 εκατ ευρώ για την ανακαίνιση της Φοιτητικής Εστίας Καβάλας

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, υποδέχθηκε...