«Η πρότασή μας για μετατροπή της Παύλου Μελά σε οδό ήπιας κυκλοφορίας, είναι μια πρόταση επαγγελματιών αυτοκινητιστών που περνάνε 10 με 12 ώρες την ημέρα στο δρόμο. Δεν είμαστε περαστικοί, δεν κάνουμε βόλτα στον ιστό της πόλης. Ζούμε και επιβιώνουμε από τον δρόμο».
Τα παραπάνω σημείωσε σε δηλώσεις που έκανε στην τοπική ΕΡΑ, ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Καβάλας, Χρήστος Ιωαννίδης, απαντώντας στον αντιδήμαρχο Καβάλας, Αλέξη Γούλα, ο οποίος δήλωσε ότι δεν συμφωνεί με μια τέτοια πρόταση.
«Δυσκοίλια» πόλη η Καβάλα
«Η Καβάλα αντιμετωπίζει πάρα πολύ μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Είναι μία «δυσκοίλια» πόλη. Ήταν μία εύκολη και πρακτική πόλη. Από 18 χρονών βγήκα στον χώρο το ’88 στους δρόμους, γνώρισα την Ομονοίας που ήταν κάθοδος και άνοδος, ήταν προσιτές και βατές όλες οι οδοί στον Άγιο Νικόλαο. Αυτή τη στιγμή η Καβάλα έχει κοπεί στα 3/4, τα οποία είναι εγκλωβισμένα, είναι μονόδρομοι, πεζόδρομοι και το 1/4 της πόλης μας αυτή τη στιγμή εξυπηρετεί τα αυτοκίνητα. Όσο είχαμε κάποια στενά όπως η Αβέρωφ, μας εξυπηρετούσε πάρα πολύ και μας βοηθούσε στο να απεγκλωβιστεί το κομμάτι της Δοϊράνης, η οποία έχει επιβαρυνθεί από τον όγκο των οχημάτων», ανέφερε στη συνέχεια ο κ. Ιωαννίδης.
Δεν ζητάμε κάτι παράλογο
«Ακόμη και τώρα χωρίς τους τουρίστες, τώρα που βρέχει έχουμε μεγάλο πρόβλημα. Ζητήσαμε από τον δήμαρχο και την Τεχνική Υπηρεσία να μας βοηθήσουν, τουλάχιστον το κομμάτι της Παύλου Μελά να μετατραπεί σε ήπιας κυκλοφορίας. Δεν ζητάμε κάτι παράλογο. Το ζητάμε για μας και για τους Καβαλιώτες. Είναι εφικτό να γίνει. Η Παύλου Μελά είναι το πρόβλημα στην Καβάλα για να αποσυμφορήσουμε αυτήν την κατάσταση; Δεν υπάρχουν χώροι στάθμευσης, μεγάλωσαν τα πεζοδρόμια, μίκρυναν οι δρόμοι. Ζητήσαμε μία διέξοδο που δεν είναι μόνο για μας τους ιδιοκτήτες ταξί αλλά και για όλους τους συμπολίτες μας», σημείωσε καταληκτικά ο κ. Ιωαννίδης.