Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024
Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024
spot_img

Αναπόφευκτη η αύξηση των εισιτηρίων στο υπεραστικό ΚΤΕΛ

Ημέρα:

Επιτακτική ανάγκη χαρακτηρίζει την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, Κώστας Πανταζής, στο πλαίσιο δηλώσεών του στον «Ενήμερο».

Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, η τελευταία αύξηση που έγινε στα εισιτήρια ήταν το 2010, ενώ από τότε το λειτουργικό κόστος για τα Κ.Τ.Ε.Λ. έχει εκτιναχθεί στα ύψη με αποτέλεσμα σήμερα ο Οργανισμός επί της ουσίας να μην «βγαίνει».

«Έχουμε κάνει αιτήματα στο αρμόδιο υπουργείο εδώ και μήνες και περιμένουμε την απάντηση. Είναι επιτακτική ανάγκη να αυξηθούν οι τιμές στα εισιτήρια, γιατί είναι πλέον θέμα βιωσιμότητας για εμάς…»

 «Η αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων είναι μονόδρομος. Δεν έχουμε άλλη ελπίδα για να κρατηθούμε. Το εισιτήριο παραμένει πολύ χαμηλό, καθώς η τελευταία αύξηση  που έγινε ήταν το 2010. Από τότε μέχρι σήμερα τα πάντα έχουν εκτιναχθεί σε όλα τα επίπεδα, ειδικά η αύξηση στην τιμή του πετρελαίου κίνησης που μας έχει εξοντώσει.  Έχουμε κάνει αιτήματα στο αρμόδιο υπουργείο εδώ και μήνες και περιμένουμε την απάντηση. Είναι επιτακτική ανάγκη να αυξηθούν οι τιμές στα εισιτήρια, γιατί είναι πλέον θέμα βιωσιμότητας για εμάς. Είναι αλήθεια ότι κι εμείς δεν επιθυμούμε την αύξηση, γιατί ξέρουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πολίτες, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος, είναι αναγκαίο να γίνει», αναφέρει σχετικά στα όσα δηλώνει στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.

«Δεν έχουμε καμιά ενίσχυση από πουθενά. Ο κόσμος νομίζει ότι είμαστε μια επιχείρηση του δημοσίου, που επιδοτείται, όμως όλα αυτά δεν ισχύουν. Οι μέτοχοι τα επωμίζονται όλα»

 Εκεί όμως που φαίνεται πιο έντονα η χαμηλή τιμή του εισιτηρίου, σύμφωνα πάντα με τον κ. Πανταζή, είναι στα τοπικά δρομολόγια: «Εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα μας, διότι είναι πολύ φθηνό το εισιτήριο. Με 1,60 ευρώ εισιτήριο για 25 χιλιόμετρα, είναι αδύνατο για ένα λεωφορείο να «βγει». Τα περισσότερα εισιτήρια είναι μισά. Ο κόσμος που ταξιδεύει με τα λεωφορεία είναι αυτός που έχει ανάγκη, δεν έχουν αυτοκίνητα, είναι ηλικιωμένοι, πηγαίνουν σε γιατρούς κλπ. Αυτοί οι άνθρωποι ταξιδεύουν με 80 λεπτά εισιτήριο στην ουσία. Δεν μπορούμε να «βγούμε» έτσι. Δεν έχουμε καμιά ενίσχυση από πουθενά. Ο κόσμος νομίζει ότι είμαστε μια επιχείρηση του δημοσίου, που επιδοτείται, όμως όλα αυτά δεν ισχύουν. Μια και μόνο αποζημίωση πήραμε το 2020 με την πανδημία. Από εκεί και μετά περιμένουμε, ενώ υπάρχει υπόσχεση και οι οχλήσεις μας είναι καθημερινές. Όμως και τώρα να έλθουν αυτά τα χρήματα δεν θα πιάσουν τόπο, γιατί έχουν αργήσει πολύ και τα έξοδα μας έχουν γίνει τριπλάσια. Όλα τα κόστη είναι πάνω μας. Οι μέτοχοι τα επωμίζονται όλα».

«Από τις 15 Σεπτεμβρίου και μέχρι σήμερα έχουμε μια σαφή μείωση στην επιβατική κίνηση, που είναι λίγο πολύ αναμενόμενη για την εποχή»

Όσον αφορά την επιβατική κίνηση, ο κ. Πανταζής σημειώνει: «Η επιβατική κίνηση είναι φυσιολογικά μειωμένη το τελευταίο δίμηνο. Από τις 15 Σεπτεμβρίου και μέχρι σήμερα έχουμε μια σαφή μείωση στην επιβατική κίνηση, που είναι λίγο πολύ αναμενόμενη για την εποχή. Όμως το μεγάλο πρόβλημα μας είναι στα τεράστια λειτουργικά έξοδα που έχουμε. Το καλοκαίρι λέγαμε να δουλέψουμε λίγο, να διορθώσουμε κάπως τις ζημιές από τα δυο χρόνια της πανδημίας, να κάνουμε κάποιες πληρωμές που είχαμε αφήσει πιο πίσω, όμως ήρθε και η ενεργειακή κρίση για να μαζευτούν ακόμη πιο πολλά προβλήματα. Όχι μόνο δεν βγήκε η ζημιά, αλλά το τελευταίο δίμηνο γίνεται πιο μεγάλη η ζημιά αυτή. Την τελευταία εβδομάδα υπάρχει μια μικρή αποκλιμάκωση στην τιμή του πετρελαίου, η οποία όμως σε εμάς δεν φαίνεται. Δεν μπορούμε να πανηγυρίζουμε με μια τέτοια μείωση».

«Η γραμμή Καβάλας – Θεσσαλονίκης το τελευταίο χρονικό διάστημα παρουσιάζει μια κάμψη, καθώς οι πληρότητες στα δρομολόγια κινούνται κατά μέσο όρο στο 50% – Με νύχια και με δόντια κρατάμε τη γραμμή της Αθήνας…»

 Τέλος, όσον αφορά τη γραμμή Καβάλας – Θεσσαλονίκης κι αν αυτή συνεχίζει να αποτελεί την κυριότερη πηγή εσόδων για το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ., ο κ. Πανταζής υπογραμμίζει: «Η γραμμή Καβάλας – Θεσσαλονίκης που παραδοσιακά καταγράφει την μεγαλύτερη επιβατική κίνηση για το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, παρουσιάζει και αυτή το τελευταίο χρονικό διάστημα μια κάμψη, καθώς οι πληρότητες στα δρομολόγια κινούνται κατά μέσο όρο στο 50%, όταν τα προηγούμενα χρόνια η πληρότητα έφτανε μέχρι και το 80%. Είναι σαφής η διαφορά στις πληρότητες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και μάλιστα πλέον με υπερδιπλάσιο κόστος».

Όσον αφορά τη γραμμή Καβάλα – Αθήνα, ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας επισημαίνει: «Είναι πολύ πεσμένη η συγκεκριμένη γραμμή. Την κρατάμε με νύχια και με δόντια σε συνδυασμό με δρομολόγια που περνούν και από τη Θεσσαλονίκη».

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι τουρίστες αυξάνονται, αλλά τα έσοδα μειώνονται

Μάρκος Δέμπας: Τα μέχρι σήμερα στοιχεία αποτελούν ένα μήνυμα...

Συζήτηση για το κλείσιμο του Κ.Ε.Π. στο Διοικητήριο

Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας που πραγματοποιήθηκε την...

Περί υδατοδεξαμενών και αξιοποίησης τους…

Στη σημαντικότητα ύπαρξης ακόμη περισσότερων υδατοδεξαμενών, οι οποίες πέρα...

Επίδειξη λειτουργίας των απορριμματοφόρων περισυλλογής οργανικών αποβλήτων

Στην επίδειξη του τρόπου περισυλλογής οργανικών αποβλήτων και του...

Ολιγοήμερη παράταση για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων

Παρατείνεται έως τις 2 Αυγούστου η προθεσμία για την...

Μεγάλη πίεση δέχεται το Νοσοκομείο Καβάλας

Γιώργος Τεπελόπουλος: Όσο αυξάνει ο αριθμός των ξένων επισκεπτών...

Αποζημίωση για τις διακοπές ρεύματος θα ζητήσει ο δήμος Παγγαίου

Φίλιππος Αναστασιάδης: Τα πράγματα πηγαίνουν από το κακό στο...