Τετάρτη, 18 Μαΐου, 2022

Άσχημη ξεκίνησε η νέα χρονιά στο Αστικό ΚΤΕΛ

Γιάννης Χαλεπιάδης: Για το απόγευμα δεν το συζητάμε, υπάρχει νέκρα παντού / Δεν υπάρχει μέτοχος ή εργαζόμενος να δουλεύει 22 μέρες όπως δούλευε, αλλά 12 με 14 μέρες

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα & Απόψεις

Οικονομία

Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News
spot_img

«Το 2021 δεν ήταν καθόλου καλή χρονιά για το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας. Ήταν χειρότερο ακόμη και από το 2020! Δυστυχώς και η νέα χρονιά ξεκίνησε με προβλήματα και με μειωμένη επιβατική κίνηση. Η ελπίδα μας για κάποια καλυτέρευση των συνθηκών τοποθετείται πλέον από την άνοιξη και μετά».

Τα παραπάνω τόνισε στο πλαίσιο δηλώσεων που έκανε στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, Γιάννης Χαλεπιάδης, ο οποίος τόνισε ακόμη ότι θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η εταιρεία να κρατηθεί, χωρίς παράλληλα να υποβαθμιστεί η ποιότητα της παροχής υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.

«Ειδικά μετά την εκτόξευση των κρουσμάτων πριν την Πρωτοχρονιά, τα πράγματα για εμάς είναι ακόμη χειρότερα. Η νέα χρονιά μπήκε πολύ άσχημα για το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας…»

«Δυστυχώς και το περασμένο καλοκαίρι ήταν πολύ δύσκολο για εμάς, με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να ανακάμψουμε και να βγάλουμε τα σπασμένα από την προηγούμενη περίοδο. Αυτό δεν έγινε σε καμιά περίπτωση και δυστυχώς ακολούθησε ένα δύσκολο φθινόπωρο κι ένας χειμώνας επίσης δύσκολος μέχρι και σήμερα. Ειδικά μετά την εκτόξευση των κρουσμάτων πριν την Πρωτοχρονιά, τα πράγματα για εμάς είναι ακόμη χειρότερα. Η νέα χρονιά μπήκε πολύ άσχημα για το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας. Οι επιβάτες που μεταφέρουμε είναι κυρίως μαθητές και ηλικιωμένοι άνω των 60 ετών. Όταν οι ηλικιωμένοι δεν κυκλοφορούν είναι μεγάλο το πρόβλημα για τη δουλειά μας. Από την άλλη όσο λειτουργούν τα σχολεία κινούμαστε κι εμείς. Ευελπιστούμε να μη χρειαστεί να κλείσουν τα σχολεία για να συνεχίσουμε έστω σε αυτούς τους ρυθμούς, μέχρις ότου τελειώσει η πανδημία, αυτή η κατάρα που έπεσε στο κεφάλι μας, για να επανέλθουμε στην κανονικότητα, για να καλύψουμε τα έξοδά μας, όχι για να βγάλουμε κέρδος», σημείωσε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του ο Γιάννης Χαλεπιάδης.

«Για το απόγευμα δεν το συζητάμε, υπάρχει νέκρα παντού. Ακόμη και η γραμμή του νοσοκομείου τώρα που δεν έχει επισκεπτήρια και εξωτερικά ιατρεία δεν δουλεύει…»

Όπως επισήμανε στη συνέχεια ο πρόεδρος του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, τα λεωφορεία έχουν κίνηση μόνο τις ώρες αιχμής, το πρωί που πηγαίνουν οι μαθητές στα σχολεία και ανοίγει η αγορά και αντίστοιχα το μεσημέρι.

«Για το απόγευμα δεν το συζητάμε, υπάρχει νέκρα παντού. Ακόμη και η γραμμή του νοσοκομείου που δούλευε τα προηγούμενα χρόνια, τώρα που δεν έχει επισκεπτήρια, δεν έχει εξωτερικά ιατρεία, δεν δουλεύει ούτε κι αυτή η γραμμή, είναι σχεδόν νεκρή. Όποια κίνηση γίνεται έχει να κάνει με το ΔΙ.ΠΑ.Ε. Υπάρχουν δρομολόγια που μπορεί να μην έχουν ούτε έναν επιβάτη. Όταν ένα λεωφορείο για παράδειγμα στην γραμμή του Αγίου Λουκά έχει πέντε άτομα ανέβα κατέβα είναι σαν να μην εκτέλεσε καθόλου το δρομολόγιο. Αυτά δεν είναι βιώσιμα δρομολόγια, αλλά τα εκτελούμε ως οφείλουμε. Ο επιβάτης ξέρει ότι συγκεκριμένες ώρες έχει λεωφορείο. Πρέπει να τον εξυπηρετήσουμε», τόνισε σχετικά ο κ. Χαλεπιάδης.

«Έχουμε πάνω από 30% άνοδο στα καύσιμα ανάμεσα στο 2020 με το 2021. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για τους συναδέλφους μας…»

Συγκρίνοντας το 2020 με το 2021, ο πρόεδρος του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας ανέφερε: «Βάσει των αποτελεσμάτων το 2021 ήταν πιο δύσκολο από το 2020. Μας έβαλε ακόμη πιο μέσα. Όλοι πλέον ελπίζουμε να αλλάξει κάτι από τους επόμενους μήνες. Κάποια στιγμή θα τελειώσει η πανδημία και θα επιστρέψουμε στους ρυθμούς μας. Ωστόσο είμαστε ανήσυχοι, καθώς κάποιοι υποστηρίζουν ότι θα χρειαστούν 2 με 3 χρόνια για να επανέλθουμε».

Παράλληλα, ο Γιάννης Χαλεπιάδης αναφέρθηκε και στις υπέρογκες αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων, υπογραμμίζοντας: «Πέραν όλων των άλλων έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τις μεγάλες αυξήσεις στο πετρέλαιο. Όμως είτε ανέβουν είτε κατέβουν οι τιμές, εμείς τα καίμε τα πετρέλαια, αφού έχουμε υποχρεωτικά δρομολόγια. Δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς. Έχουμε πάνω από 30% άνοδο στα καύσιμα ανάμεσα στο 2020 με το 2021. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για τους συναδέλφους μας. Ένα λεωφορείο δούλευε 44 βάρδιες τον μήνα, σήμερα δουλεύει 26 με 27! Δεν υπάρχει μέτοχος ή εργαζόμενος να δουλεύει 22 μέρες όπως δούλευε, αλλά 12 με 14 μέρες. Δεν υπάρχει δουλειά για παραπάνω. Η κατάσταση δεν είναι οριακή, αλλά δουλεύουμε πλέον κάτω από το όριο. Ωστόσο δεν μπορούμε να υποβαθμίσουμε την ποιότητα παροχής υπηρεσιών που κάνουμε. Θα πρέπει να κρατήσουμε την εταιρεία με νύχια και με δόντια με λιγότερα δρομολόγια έστω, ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο».

spot_img
spot_img

Διαφημίσεις