Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
Περισσότερα

    «Εγνατία Οδός»: Μπλόκο στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ με απεργία των εργαζομένων

    Ημέρα:

    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img

    Ο Σύλλογος των Εργαζομένων της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:

    Οι Εργαζόμενοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» προκηρύσσουμε 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ για την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16 Φεβρουαρίου 2018, ημέρα υποβολής «εκδήλωσης ενδιαφέροντος» για τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ αναφορικά με την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης της Εγνατίας Οδού και των Κάθετων Αξόνων.

    • Η κατασκευή των υπό παραχώρηση οδικών υποδομών αυτοκινητοδρόμων της Βόρειας Ελλάδας έχει ήδη χρηματοδοτηθεί με εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους και έχει ολοκληρωθεί πλήρως, ενώ οι δαπάνες συντήρησης εξασφαλίζονται υπερεπαρκώς από τα υφιστάμενα διόδια. Η σχεδιαζόμενη παραχώρησή δεν τεκμηριώνεται με οικονομικούς ή/και τεχνικούς όρους και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αποφέρει μεγαλύτερα οφέλη στο δημόσιο σε σχέση με το παρόν μοντέλο διαχείρισης.
    • Ζητούμε τη διατήρηση του κόστους των διοδίων της Εγνατίας Οδού σε επίπεδο κοινωνικά αποδεκτό, στο ύψος της σημερινής χρέωσης των 3 λεπτών ανά χιλιόμετρο η οποία υπερκαλύπτει τις δαπάνες συντήρησης του αυτοκινητόδρομου. Είμαστε κάθετα αντίθετοι στον σχεδιαζόμενο υπερδιπλασιασμό του κόστους των διοδίων στα 7 λεπτά ανά χιλιόμετρο που γίνεται με αποκλειστικό κριτήριο την αύξηση της ελκυστικότητας της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού.
    • Ζητούμε τη διακοπή κατασκευής δεκάδων νέων συμβατικών σταθμών διοδίων και την άμεση έναρξη υλοποίησης του ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικών διοδίων στην Εγνατία Οδό, με ενεργό ρόλο της «Εγνατία Οδός Α.Ε.».
    • Οι Εργαζόμενοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» παραμένουμε σταθεροί στη θέση μας για ακύρωση των σχεδιασμών μακροχρόνιας παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας Οδού και του συνόλου του ήδη κατασκευασμένου δικτύου αυτοκινητοδρόμων της Βόρειας Ελλάδας μήκους 1.000 χλμ, γιατί δεν πραγματοποιούνται «με γνώμονα τη διαφάνεια και το δημόσιο συμφέρον» και δεν εξασφαλίζουν «τους καλύτερους δυνατούς όρους που θα συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση των ωφελειών για το ελληνικό δημόσιο».
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Το 2024 ήταν μία καλή χρονιά για τα βιβλιοπωλεία

    Γιώργος Ζοπόγλου: Οι καταναλωτές προτιμούν τα τοπικά βιβλιοπωλεία στη...

    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στον ΑΟΚ

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά...

    Το Σωματείο Επαγγελματιών Θάσου στηρίζει τον αγώνα του μικρού Πέτρου

    Το Σωματείο Επαγγελματιών Θάσου στηρίζει τον αγώνα ζωής του μικρού Πέτρου από το...

    Ορκωμοσία 150 Νέων Συνοριακών Φυλάκων ορισμένου χρόνου

    Από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συνοριακών Φυλάκων εκδόθηκε το ακόλουθο...

    Ριζική ανακαίνιση του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου

    Αχιλλέας Γερόπουλος: Είναι κεντρική επιλογή του υπουργείου Υγείας, θα...

    Δηλώσεις του υποδιοικητή της Π. Υ. Καβάλας για την πυρκαγιά στη μονοκατοικία

    Τραγικό θάνατο βρήκε τα ξημερώματα της Παρασκευής (20/12) 70χρονος...

    Άβουλοι και ακίνητοι μπρος στο δράμα των οφειλετών ΕΦΚΑ

    Γράφει ο Ανδρέας Χριστόπουλος Άβουλοι και σχεδόν ακίνητοι στη διοίκηση...

    Εντυπωσιακή η συναυλία της Ρένας Μόρφη στην Καβάλα

    Η Ρένα Μόρφη, με τη βελούδινη φωνή και την...