Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου, 2020

Εξυπηρέτηση και ραντεβού με ένα κλικ στον υπολογιστή

Νέες ηλεκτρονικές και διαδικτυακές υπηρεσίες στο νοσοκομείο της Καβάλας

Ροή Ειδήσεων

Μέχρι πέντε τόνους ξύλα σε κάθε νοικοκυριό

Μέχρι πέντε τόνους και μόνο για οικιακή χρήση θα είναι τα ξύλα που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε νοικοκυριό ορεινής ή ημιορεινής κοινότητας της Περιφερειακής...

Ελάχιστες επιχειρήσεις της ΑΜΘ παίρνουν την επιδότηση 4 και 12%

Ελλείψεις έχει η ΚΥΑ για την καταβολή της επιδότησης του κόστους εργασίας 4 και 12%, με αποτέλεσμα ελάχιστες επιχειρήσεις της ΑΜΘ να το δικαιούνται,...

«Περιφερειακή Σύνθεση» για Ιμάμογλου: Ήταν αποτέλεσμα φθηνής συναλλαγής

Η παράταξη «Περιφερειακή Σύνθεση» σχολιάζοντας τον ορισμό του Τζιχάν Ιμάμογλου στη θέση του αντιπεριφερειάρχη Κοινωνικής Πολιτικής σημειώνει:«Πριν αλέκτωρ φωνήσαι …», ο Τζιχάν Ιμάμογλου, επιβεβαίωσε...

Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής ορίστηκε ο Τζιχάν Ιμάμογλου

Συνάντηση με τον ανεξάρτητο περιφερειακό σύμβουλο Ροδόπης κ. Τζιχάν Ιμάμογλου είχε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος στο γραφείο του στην...

Πορεία μαθητών στο κέντρο της Ελευθερούπολης

Πορεία στο κέντρο της Ελευθερούπολης πραγματοποίησαν, την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020, μαθητές σχολείων της πόλης (Γενικό Λύκειο, ΕΠΑΛ και Γυμνάσιο), στα οποία πραγματοποιούνται καταλήψεις,...

Άρθρα & Απόψεις

Περί της covid-19 (του Θωμά Αγγελόπουλου)

του Θωμά Αγγελόπουλου Σε 3 σοβαρά ζητήματα που έχουν σχέση με τις απόψεις για την λοίμωξη covid-19, αναφέρεται ο Διευθυντής του Κέντρου Υγείας Θάσου Θωμάς...

Είσαι μητέρα ανηλίκου νηπιακής ηλικίας και φοβάσαι μη σου πάρει την επιμέλεια ο πατέρας του; (Του Γιώργου Γιαγκουδάκη) – ΒΙΝΤΕΟ

Γεια σας είμαι ο Γιώργος Γιαγκουδάκης δικηγόρος Καβάλας ειδικός για διαζύγια  και οικογενειακό δίκαιο και εδώ σήμερα θα μιλήσουμε για τις ανησυχίες και τους...

Είσαι πατέρας θέλεις να επικοινωνείς με τα παιδιά σου και δεν σε αφήνει η μητέρα τους; (Του Γιώργου Γιαγκουδάκη) – ΒΙΝΤΕΟ

Γεια σας είμαι ο Γιώργος Γιαγκουδάκης δικηγόρος Καβάλας, ειδικός για διαζύγια  και οικογενειακό δίκαιο και εδώ σήμερα θα μιλήσουμε για το πρόβλημα επικοινωνίας των...

Ιφιγένεια, μέρος 2ο (της Αναστασίας Τερζόγλου)

Γράφει η Αναστασία Τερζόγλου Η Ιφιγένεια, άρχισε την κοινή ζωή της με τον σύζυγο, πηγαίνοντας κατ’ αρχήν στο χωριό του συζύγου. Αλλά, φτωχά τα χρόνια...

Στις 12 βγαίνει η Σταχτοπούτα ή ο… δράκος κορωνοϊός;

Σαββάτο βράδυ κυρίως  ή και Κυριακή ακόμα η πόλη ερημώνει. Ας πούμε δηλαδή ότι ερημώνει.Τα καταστήματα κλείνουν τα φώτα τους και μαζεύουν τα τραπεζοκαθίσματα...
Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

Siapis Web Media

Στην πρόοδο που έχει πετύχει το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας στην ηλεκτρονική μορφή ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του κοινού, τα ραντεβού και όλες τις υπηρεσίες που μπορεί να διαχειρίζεται ο καθένας μέσω του υπολογιστή του, αναφέρθηκε ο διοικητής του Γ.Ν.Κ. Τάσος Καρασαββόγλου, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της Δευτέρας (18/3) στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Όπως τόνισαν τόσο ο κ. Καρασαββόγλου, όσο και ο Βασίλης Αγγελίδης, υπεύθυνος του Τμήματος Πληροφορικής, καθώς και η Λένα Γκίκα, το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, στο πλαίσιο της διαρκούς ηλεκτρονικής αναβάθμισης και βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, ενημερώνει τους πολίτες ότι τέθηκαν στην διάθεση τους νέες ηλεκτρονικές και διαδικτυακές υπηρεσίες.

Η νέα υπηρεσία προγραμματισμού ηλεκτρονικού ραντεβού αποτελεί μία ολοκληρωμένη και απλοποιημένη διαδικασία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ιδιωτικότητα της επικοινωνίας του πολίτη με την ιστοσελίδα του νοσοκομείου

Σκοπός αυτών των υπηρεσιών είναι η άμεση, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, καθώς θα μπορούν οι ίδιοι οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν να εισέρχονται στην επίσημη ιστοσελίδα του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας (http://kavalahospital.gr/) και να κλείνουν ραντεβού, να αιτούνται πιστοποιητικά και βεβαιώσεις, να λαμβάνουν οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την λειτουργία του Νοσοκομείου και του Συστήματος Υγείας στην Ελλάδα.

Όπως επισημάνθηκε στη διάρκεια της συνέντευξης, η νέα υπηρεσία προγραμματισμού ηλεκτρονικού ραντεβού αποτελεί μία ολοκληρωμένη και απλοποιημένη διαδικασία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ιδιωτικότητα της επικοινωνίας του πολίτη με την ιστοσελίδα του νοσοκομείου. Μέσω της εφαρμογής των ηλεκτρονικών ραντεβού οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν, εφόσον πιστοποιηθούν ως χρήστες της υπηρεσίας, να έχουν πλήρη εικόνα των διαθέσιμων ημερών και ωρών όλων των ιατρικών ειδικοτήτων και να προγραμματίζουν μόνοι τα ραντεβού τους, τόσο στα πρωινά όσο και στα απογευματινά, Εξωτερικά Ιατρεία του νοσοκομείου. Σε περίπτωση ακύρωσης ή μετάθεσης ραντεβού από το νοσοκομείο, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, θα ειδοποιείται αμέσως σχετικά με δωρεάν μήνυμα που θα λαμβάνει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που έχει δηλώσει. Επιπλέον, τρεις ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία του ραντεβού, ο πολίτης θα λαμβάνει δωρεάν μήνυμα υπενθύμισης του ραντεβού του.

Η υπηρεσία θα προσφέρει και την δυνατότητα ακύρωσης του ραντεβού δίνοντας την δυνατότητα χρησιμοποίησης του ραντεβού από άλλο πολίτη, γεγονός που ευελπιστούμε να μειώσει τις λίστες αναμονής.

Ποια είναι τα πιστοποιητικά που δύνανται να αιτηθούν οι ενδιαφερόμενοι

Επίσης, μέσω της ίδιας υπηρεσίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αιτούνται την έκδοση πιστοποιητικών, τα οποία στη συνέχεια θα παραλαμβάνουν από το νοσοκομείο ή θα τους αποστέλλονται με courier. Τα πιστοποιητικά που δύνανται να αιτηθούν είναι: α) Πιστοποιητικό Νοσηλείας, β) Βεβαίωση/ Πιστοποιητικό Επίσκεψης, γ) Βεβαίωση κόστους νοσηλείας και δ) Αντίγραφο Φακέλου νοσηλείας
Στην ιστοσελίδα του Νοσοκομείου δημιουργήθηκε μία βάση πληροφόρησης όπου οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται:
• για τη λειτουργία και τη διαδικασία εξέτασης των πρωινών και απογευματινών ιατρείων, καθώς και για τον τρόπο λειτουργίας των Επειγόντων Περιστατικών προκειμένου να επιτευχθεί αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση κάθε πάσχοντα ασθενή ή τραυματία
• για τη διαδικασία εισιτηρίου/εξιτηρίου, αλλά και για τους κανόνες που διέπουν την παραμονή των ασθενών στο Νοσοκομείο ή το επισκεπτήριο των συγγενικών τους προσώπων
• για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο Νοσοκομείο και το προσωπικό του
• για τους κανονισμούς που διέπουν την πρόσβασή των ανασφαλίστων στο δημόσιο σύστημα υγείας
• για το νέο κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων [GDPR], την Πολιτική Απορρήτου, καθώς και για τους Κώδικες Ιατρικής, Νοσηλευτικής και Πληροφορικής Δεοντολογίας. Από το περιεχόμενο αυτής της ενότητας, ο αναγνώστης μπορεί εύκολα να επιλύσει τυχόν προβληματισμούς του μέσω των συχνών ερωτήσεων/απαντήσεων και να ενημερωθεί για τα δικαιώματά του
• για την αναμονή της λίστας χειρουργείων
• για τα ραντεβού που έχει προγραμματίσει
• για τα τηλέφωνα και τα e-mails επικοινωνίας με τα διάφορα Ιατρεία και Κλινικές του Νοσοκομείου, καθώς και όλων των Τμημάτων που πιθανόν χρειαστεί να επικοινωνήσει.
• για τις περισσότερο συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις σχετικά με τη λειτουργία του Νοσοκομείου και την προστασία των Προσωπικών του Δεδομένων.
• για τον τρόπο πρόσβασής του στο Νοσοκομείο

Τι προσφέρει ο Ηλεκτρονικός Ιατρικός Φάκελος Ασθενή

Στο διάστημα των τελευταίων ετών το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας κατάφερε με τις τεχνολογίες που χρησιμοποίησε να εφαρμόσει σημαντικές καινοτομίες, έχοντας ως αποτέλεσμα την εξασφάλιση ενός εύχρηστου, λειτουργικού και παραγωγικού περιβάλλοντος εργασίας. Μία από αυτές, είναι η λειτουργία Ηλεκτρονικού Ιατρικού Φακέλου Ασθενή. Με τη χρήση της τεχνολογίας των ηλεκτρονικών υπολογιστών αυτή τη στιγμή ο Ηλεκτρονικός Ιατρικός Φάκελος Ασθενή προσφέρει τα ακόλουθα:
-Ασθενοκεντρικό σύστημα
-Δημιουργία εισιτηρίων, μεταθέσεων και εξιτηρίων
-Πρόσβαση σε Ιστορικό ασθενή

-Περιστατικά
-Μητρώο Ασθενή- Δημογραφικά στοιχεία
-Ιατρική Καρτέλα – Διαγνώσεις
-Ιστορικό εξετάσεων
-Ιστορικό Φαρμακευτικών αγωγών
-Ατομικό Αναμνηστικό
-Διαλειτουργικότητα Ιατρικού Φακέλου με τα Υποσυστήματα
-Εργαστηριακού Πληροφοριακού Συστήματος (LIS)
-Ακτινοδιαγνωστικό Πληροφοριακό Σύστημα (RIS)
-Πληροφοριακό Σύστημα Αποθήκευσης Ιατρικών Εικόνων (PACS)
-Πληροφοριακό Σύστημα Αιμοδοσίας (BBIS)
-Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Ασθενών (MIS – ERP)
-Εφαρμογή κανόνων Επαναληψιμότητας στην παραγγελία εξετάσεων
-Διασύνδεση του Πληροφοριακού Συστήματος με την ΗΔΙΚΑ και αυτόματη δημιουργία ηλεκτρονικών παραπεμπτικών ΕΟΠΥΥ από τα Τ.Ε.Π.
-Διασύνδεση του Πληροφοριακού Συστήματος με το Πληροφοριακό Σύστημα ΑΤΛΑΣ (αναζήτηση Δημογραφικών μέσω ΑΜΚΑ)
-Λειτουργία Ηλεκτρονικού βιβλίου περιστατικών. Κατάργηση του χειρόγραφου βιβλίου περιστατικών στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία (ΤΕΙ) και σταδιακή κατάργησή του στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ).
-Εφαρμογή κανόνων σε δικαιώματα προβολής ιδιωτικών πληροφοριών του Ιατρικού Φακέλου –Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα Ψυχιατρικής Κλινικής
-Ανταλλαγή Διαγνωστικών αιτημάτων μεταξύ Κλινικών/Ιατρείων
-Ενσωμάτωση των Ψυχολόγων, Διατροφολόγων, Λογοθεραπευτών και Κοινωνικής Εργασίας στον Ιατρικό Φάκελο Ασθενή (Λειτουργία Ηλεκτρονικού Βιβλίου και Διαγνωστικών αιτημάτων)

Διαφημίσεις