Παρασκευή, 14 Μαρτίου, 2025
Παρασκευή, 14 Μαρτίου, 2025
Περισσότερα

    Ε.Π.Σ.ΚΑΒΑΛΑΣ: Σεμινάρια χρήσης απινιδωτή και εφαρμογή ΚΑΡΠΑ

    Ημέρα:

    spot_img
    spot_img
    spot_img

    Μετά από πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, κ. Κώστα Αντωνιάδη, για την προμήθεια και εγκατάσταση απινιδωτών σε δημόσιους χώρους της περιφερειακής ενότητας Καβάλας, μία κίνηση άξια  συγχαρητηρίων, το Δ.Σ. της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας αποφάσισε να συνδράμει ουσιαστικά στο έργο  αυτό.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΠΣ Καβάλας, στα πλαίσια υποστήριξης της πρότασης του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, κου Αντωνιάδη, για την προμήθεια απινιδωτών, αποφάσισε να εκπαιδεύσει και να πιστοποιήσει όλους του διαιτητές και όλους τους προπονητές του Νομού Καβάλας στην εφαρμογή της ΚΑΡΠΑ (Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης), καθώς επίσης και στη χρήση απινιδωτή, σε συνεργασία με το ΕΚΑΒ. Με την προμήθεια απινιδωτών σε κάθε γήπεδο ποδοσφαίρου και ταυτόχρονα την εκπαίδευση σημαντικού αριθμού ατόμων πάνω στη χρήση τους, πιστεύουμε ότι, αφενός, καθιστούμε άκρως σημαντική την πρωτοβουλία του κ. Αντιπεριφερειάρχη και, αφετέρου, δημιουργούμε σε κάθε περιοχή της Περιφερειακής ενότητας Καβάλας έναν σταθμό σωτηρίας.

    Τα σεμινάρια για την εκπαίδευση και πιστοποίηση των διαιτητών και  προπονητών θα είναι υποχρεωτικά και θα ολοκληρωθούν έως την 31/5/2020. Στα τμήματα που θα γίνουν για το σκοπό αυτό θα μπορεί να συμμετέχει και οποιοσδήποτε παράγοντας ή αθλητής επιθυμεί, μετά από αίτηση του.

    Πληροφορίες – συμμετοχές ΕΔΩ 

    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Κατασκευή τριών νέων κόμβων στην Π.Ε. Καβάλας

    Στις προτεραιότητες που έχει θέσει η διοίκηση της Περιφέρειας...

    Ανακοίνωση της εταιρείας Intrafashion Group για τον θάνατο του Παύλου Χατζηπαυλίδη

    Από την εταιρεία Intrafashion Group εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση: Σε...

    Ανάκληση αυτόματων εξωτερικών απινιδωτών για λόγους συντήρησης

    Η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας και ειδικότερα η Δ/νση Δημόσιας...