Περισσότερες επιλογές θα έχουν οι οικοπεδούχοι και οι επιχειρηματίες
Για όλες τις εξελίξεις σχετικά με το Βιοτεχνικό Πάρκο Α.Ε., μίλησε στην ΕΡΑ Καβάλας, ο πρόεδρός του, Δημήτρης Τριανταφύλλου.
Αρχικά, αναφέρθηκε στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που έγινε πρόσφατα από τους μετόχους, για καθαρά αναπτυξιακούς λόγους, όπως είπε, για τη μετατροπή του Βιοτεχνικού Πάρκου σε Επαγγελματικό Πάρκο.
«Οι οικοπεδούχοι και οι επιχειρηματίες θα έχουν τη δυνατότητα να έχουν περισσότερες επιλογές σχετικά με το τι θέλουν να κάνουν μέσα στο Πάρκο…»
«Αυτό σημαίνει ότι θα ενταχθούν περισσότεροι Κ.Α.Δ., μέσα στο Βιοτεχνικό Πάρκο, οπότε οι οικοπεδούχοι και οι επιχειρηματίες θα έχουν τη δυνατότητα να έχουν περισσότερες επιλογές σχετικά με το τι θέλουν να κάνουν μέσα στο Πάρκο. Άλλος ένας λόγος είναι η επέκταση του Βιοτεχνικού Πάρκου. Είναι κανόνας ότι τα Βιοτεχνικά Πάρκα όταν δεν υπάρχουν πλέον κενά οικόπεδα, θα πρέπει να επεκταθούν. Οπότε οι λόγοι της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου είναι να αλλάξουμε την εικόνα του Πάρκου», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τριανταφύλλου.
«Περιμένουμε την απόφαση του ΣτΕ, στο οποίο έχουμε προσφύγει, γιατί η σιδηροδρομική γραμμή πλήττει τη λειτουργία του Πάρκου…»
Ερωτηθείς σχετικά με το αν υπάρχει κάποιο νεότερο αναφορικά με τη χάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης Νέας Καρβάλης – Τοξοτών, ο πρόεδρος του ΒΙΟ.ΠΑ. Α.Ε. απάντησε: «Δεν υπάρχει κάτι καινούργιο για τη σιδηροδρομική σύνδεση. Περιμένουμε την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, στο οποίο έχουμε προσφύγει, γιατί η σιδηροδρομική γραμμή πλήττει τη λειτουργία του Πάρκου. Μπορεί να αλλάξει μέχρι και τον συνολικό συντελεστή δόμησης, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί κάποια οικόπεδα να μην είναι άρτια και οικοδομήσιμα, άρα να είναι και αυθαίρετα».
«Ναι» στο τρένο, αλλά χωρίς να καταστρέψουμε το Βιοτεχνικό Πάρκο…»
«Επίσης η γραμμή του τρένου μας αποκόπτει από την νότια πλευρά, άρα δεν μπορεί να αναπτυχθεί το Πάρκο. Οπότε είναι δύο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να επέμβουμε. Ήρθαμε σε επικοινωνία με το υπουργείο. Οφείλω να ομολογήσω ότι υπήρξε μία πάρα πολύ καλή διάθεση για βοήθεια για να λυθεί το θέμα, παρ’ όλα αυτά έχει κολλήσει, δεν προχωράει παρακάτω. Εμείς είμαστε εδώ για τα συμφέροντα των επιχειρηματιών του Πάρκου. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Φυσικά και θέλουμε το τρένο, θα συντελέσει στην ανάπτυξη της περιοχής, όπως και του ίδιου του Βιοτεχνικού Πάρκου, γιατί η έλευση του τρένου δίνει υπεραξία στα οικόπεδα. Κάθε μέρα δέχομαι τηλεφωνήματα για το αν υπάρχει κάποιο κενό οικόπεδο, οπότε «ναι» στο τρένο, αλλά χωρίς να καταστρέψουμε το Βιοτεχνικό Πάρκο. Όλα αυτά γίνονται για 30 μέτρα. Θα μπορούσε κάλλιστα όταν είχε σχεδιαστεί η σιδηροδρομική γραμμή να περνάει 30 μέτρα νοτιότερα και να μην επηρεάζει καθόλου το Πάρκο», υπογράμμισε καταληκτικά στις δηλώσεις του ο κ. Τριανταφύλλου.