spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Αυτοκίνητο έκανε «βουτιά» στο λιμανάκι των Σφαγείων

Τις μεσημβρινές ώρες της Κυριακής, ενημερώθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας για την πτώση ΙΧΕ οχήματος στη θάλασσα στο λιμάνι Σφαγείων.

Στελέχη της Λιμενικής Αρχής που έσπευσαν στο σημείο εντόπισαν το όχημα να βρίσκεται μερικώς βυθισμένο (εμπρόσθιο μέρος) στη θάλασσα, χωρίς επιβαίνοντες. Κατά δήλωση του οδηγού, αιτία της ολίσθησης είναι η μη ενεργοποίηση του χειρόφρενου. Το ΙΧΕ ανελκύστηκε από γερανοφόρο όχημα, ενώ από το συμβάν δεν αναφέρθηκε τραυματισμός.