spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Μία εκδήλωση και ένα μαντήλι για καλό σκοπό

Την Κυριακή 10/10/2021 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση κατά του καρκίνου του στήθους στο εστιατόριο “Στου Σαρρή”. Την εκδήλωση αυτή σχεδίασε και πραγματοποίησε η ψυχολόγος κα Στέλλα Αργυρίου. Η κα Βάσω Υψηλάντη δημιούργησε ειδικό μαντήλι για την επέτειο σε σχέδιο του κ. Κωνσταντίνου Φυντάνη.

Τα έσοδα από τα μαντήλια και το γεύμα θα διατεθούν στον “Σύλλογο ΠΝΟΗ”, στον “Σύλλογο Εθελοντών κατά του καρκίνου” και στο “Άλμα Ζωής”.

Σε αυτή τη πρωτοβουλία παρευρέθηκαν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου αλλά και φίλοι και εθελοντές της ΠΝΟΗΣ.

Ευχαριστούμε τους Καβαλιώτες και ας μην ξεχνάμε ότι η πρόληψη σώζει ζωές.