spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Δύο θάνατοι καβαλιωτών από κορωνοϊό

Δύο θάνατοι καβαλιωτών από κορωνοϊό καταγράφηκαν το τελευταίο 24ωρο.

Το απόγευμα της Παρασκευής 3 Σεπτεμβρίου ένας 50χρονος τραπεζικός υπάλληλος άφησε την τελευταία του πνοή στο Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας, όπου νοσηλευόταν.

Το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου, κατέληξε στο Νοσοκομείο των Σερρών, όπου νοσηλεύονταν διασωληνωμένος εδώ και δύο εβδομάδες, ένας 68χρονος από το Ζυγός.

Συλλυπητήρια των συναδέλφων του 50χρονου

Οι συνάδελφοι του 50χρονου τραπεζικού υπαλλήλου εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.

Συγκεκριμένα σε μήνυμά τους σημειώνουν:

Ο συνάδελφος Κώστας Κουμουλίδης από την Καβάλα δεν είναι πια μαζί μας. Άφησε την τελευταία του πνοή χτυπημένος από τον κορωνοϊό. Ο Σύλλογος προσωπικού Alpha Bank εκφράζει τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια και τους οικείους του.