spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

51χρονη γυναίκα πέθανε στην ΜΕΘ –Covid του νοσοκομείου Καβάλας

Μία γυναίκα 51 ετών από τον δήμο Παγγαίου εξέπνευσε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας-Covid του νοσοκομείου της Καβάλας έχοντας διαγνωστεί θετική στον κορωνοϊό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα έπασχε από σοβαρά προβλήματα υγείας.