spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Στη ΜΕΘ covid δύο εργαζόμενοι του νοσοκομείου Καβάλας

Μάχη για την ζωή τους δίνουν δύο εργαζόμενοι στο νοσοκομείο της Καβάλας. Πρόκειται για μία νοσηλεύτρια 62 ετών και έναν διοικητικό υπάλληλο 48 ετών, οι οποίοι νοσηλεύονται διασωληνωμένοι στη ΜΕΘ covid.

Επίσης θετικοί στον κορωνοϊό είναι άλλοι 3 διοικητικοί υπάλληλοι του νοσοκομείου. Οι 2 παραμένουν σε καραντίνα στα σπίτια τους και ένας νοσηλεύεται στην κλινική covid.