spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

67χρονη από το Ελαιοχώρι κατέληξε στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης

Κατέληξε στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης 67χρονη γυναίκα από το Ελαιοχώρι του δήμου Παγγαίου.

Η γυναίκα πριν από ένα μήνα παρουσίασε συμπτώματα κορωνοϊού. Διακομίστηκε αρχικά στο νοσοκομείο της Καβάλας και άμεσα στο νοσοκομείο αναφοράς της Αλεξανδρούπολης, όπου και νοσηλευόταν. Η 67χρονη έπασχε από άσθμα.