Πλήρως προσαρμοσμένοι στη νέα πραγματικότητα των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, όσον αφορά τις επισκέψεις τους στο Διοικητήριο της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, είναι οι πολίτες, σύμφωνα με όσα δηλώνει ο αντιπεριφερειάρχης, Κώστας Αντωνιάδης.
«Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι λόγω της πανδημίας, τα πράγματα έχουν αλλάξει σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες. Αυτό έχει σαν συνέπεια και η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας να λειτουργεί πλέον μέσω τηλεφωνικών ραντεβού και μόνο. Επομένως, ο πολίτης που θέλει να μεταβεί για παράδειγμα στη Διεύθυνση Μεταφορών ή στην Εφορία για την εξυπηρέτησή του, θα πρέπει προηγουμένως να έχει κλείσει ραντεβού με το αντίστοιχο τμήμα της Υπηρεσίας που τον ενδιαφέρει», σημειώνει σχετικά ο Κώστας Αντωνιάδης.
Οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται πλέον οι ίδιοι στις υπηρεσίες, κατόπιν ραντεβού κι εφοδιασμένοι φυσικά με προστατευτική μάσκα και βάζοντας αντισηπτικό στα χέρια τους στην είσοδο του Διοικητηρίου
«Αυτό που έχει αλλάξει την τελευταία εβδομάδα είναι ότι ενώ μέχρι τώρα κατέβαιναν οι υπάλληλοι στην είσοδο για να συναντήσουν τους πολίτες που είχαν κλείσει ραντεβού μαζί τους από την Τετάρτη, οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται πλέον οι ίδιοι στις υπηρεσίες, εφοδιασμένοι φυσικά με προστατευτική μάσκα και βάζοντας αντισηπτικό στα χέρια τους στην είσοδο του Διοικητηρίου.
Αυτό που ξέραμε μέχρι πριν, δηλαδή ας κάνω και μια βόλτα στο Διοικητήριο να δω κάτι που θέλω σε μια Υπηρεσία, αυτό δεν μπορεί να γίνει πλέον, γιατί όλα πρέπει να είναι προγραμματισμένα, όπως γίνεται άλλωστε και σε άλλες υπηρεσίες, όπως στον Δήμο και στα Δικαστήρια», συμπληρώνει χαρακτηριστικά ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας.
«Οι συμπολίτες μας έχουν πλήρως προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα, ξέρουν τους κινδύνους, δέχονται τις οδηγίες από τους ειδικούς και νομίζω ότι με τη μεγάλη προσπάθεια τους, περάσαμε την υγειονομική κρίση με ελάχιστες απώλειες»
«Είναι αλήθεια ότι έχει αλλάξει η ζωή μας, όμως εύχομαι και ευελπιστώ αυτά τα μέτρα να έχουν προσωρινό χαρακτήρα και να μην γυρίσουμε και πάλι σε εποχές περιορισμών, όπως αυτών που ζήσαμε Μάρτιο και Απρίλιο. Οι συμπολίτες μας έχουν πλήρως προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα, ξέρουν τους κινδύνους, δέχονται τις οδηγίες από τους ειδικούς και νομίζω ότι με τα άμεσα αντανακλαστικά της Κυβέρνησης και τη μεγάλη προσπάθεια των πολιτών, περάσαμε την υγειονομική κρίση με ελάχιστες απώλειες», τονίζει ακόμη ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας.
Οι προτεραιότητες της διοίκησης για το επόμενο διάστημα
Τέλος, αναφορικά με το που θα δώσει το βάρος της η διοίκηση της Αντιπεριφέρειας το επόμενο διάστημα, ο κ. Αντωνιάδης επισημαίνει: «Η αντιπυρική περίοδος είναι κάτι που μας ενδιαφέρει πολύ. Πρόσφατα έγινε η συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας, με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων και δώσαμε κατευθύνσεις για το επόμενο διάστημα, ιδιαίτερα για το νησί της Θάσου που είναι περιοχή υψηλού κινδύνου. Ένα άλλο θέμα που μας απασχολεί είναι η λειτουργία των καταστημάτων που δραστηριοποιούνται στις παραλίες και φυσικά τα θέματα των Εμπορικών Συλλόγων της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας. Παράλληλα, έχουμε δρομολογήσει σημαντικά έργα, τα οποία θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα».