spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Ξάνθη: Μωρό ενός έτους θετικό στον κορωνοϊό

Μωρό ενός έτους από το Δροσερό Ξάνθης διαγνώστηκε θετικό στον κορωνοϊό .

Το μωρό μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης καθώς εκτός από τον COVID-19 αντιμετωπίζει και άλλα προβλήματα υγείας, αναφέρει το xanthinea.gr.

Συγγενείς του παιδιού έχουν ήδη υποβληθεί σε σχετικές δειγματοληπτικές εξετάσεις για να διαπιστωθεί εάν είναι και αυτοί φορείς του ιού.

Εξάλλου άλλα τρία κρούσματα του ιού εντοπίστηκαν σε κλινικές του Γενικού Νοσοκομείο της Ξάνθης.

Οι κλινικές έχουν απολυμανθεί και ακολούθησε έλεγχος στο προσωπικό που ήρθε σε επαφή με τους ασθενείς, ωστόσο η εξάπλωση του κορωνοϊού στην περιοχή φαίνεται πως συνεχίζει να προκαλεί έντονο προβληματισμό.

(πηγή: in.gr)