spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Δύο γιατροί από το «Ιπποκράτειο» στο Νευρολογικό Τμήμα του Νοσοκομείου Καβάλας

Με απόφαση του Διοικητή της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης Δ. Τσαλικάκη, μετακινούνται άλλοι δύο γιατροί από το «Ιπποκράτειο» νοσοκομείο Θεσσαλονίκης στο Γ.Ν. Καβάλας προκειμένου να ενταχθούν στο πρόγραμμα εφημεριών του Νευρολογικού Τμήματος για το μήνα Μάρτιο 2020 και να παρέχουν πρωινή υπηρεσία την επόμενη ημέρα της εφημερίας.

Πρόκειται για τους:

Θεμιστοκλή Νικολαϊδη, Διευθυντή Ε.Σ.Υ., για δυο (2) εφημερίες

Ιωάννη Γουργιώτη, Επικουρικό Ιατρό, για δυο (2) εφημερίες.