spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Τα σχολεία της Καβάλας κόβουν βασιλόπιτα στην πλατεία και τιμούν τον Άγιο Γρηγόριο

Με αφορμή τον εορτασμό των Μεγάλων Πατέρων και Οικουμενικών Διδασκάλων Μεγάλου Βασιλείου, Γρηγορίου του Θεολόγου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου, η Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου, ο Δήμος Καβάλας, η Δ.Δ.Ε Καβάλας, η Δ.Π.Ε. Καβάλας, το Μουσικό Σχολείο Καβάλας και ο Σύλλογος “Ρωμανός ο Μελωδός” σε μία από κοινού συνεργασία θα πραγματοποιήσουν την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020 στην πλατεία Ελευθερίας στις 10:30 π.μ εκδήλωση προς τιμήν του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου.

Στο πλαίσιο της παραπάνω εκδήλωσης θα κοπεί η πρωτοχρονιάτικη πίτα για όλα τα σχολεία του Δήμου Καβάλας!

Για να τιμηθεί ιδιαιτέρως ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος του οποίου την μνήμη εορτάζουμε την επομένη 25 Ιανουαρίου, 350 μαθητές και η φιλαρμονική του Δήμου Καβάλας θα ψάλουν τα κάλαντα του Αγίου Γρηγορίου Και το τραγούδι της Ναζιανζού.
Ο Σύλλογος Ρωμανός ο Μελωδός Καβάλας καλεί τους φίλους και τα μέλη του να παραστούν στην εκδήλωση, καθώς και όλους τους υπόλοιπους συλλόγους και κατοίκους της πόλεως μας.

Με εκτίμηση
η Πρόεδρος και το Δ.Σ. του Συλλόγου