spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Οι Μητσοτάκηδες δεν ξεχνούν…

Θερμή χειραψία με τον θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης Αλέξανδρο Ιωσηφίδη αντάλλαξε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, στο περιθώριο της ομιλίας του στην Καβάλα. Σε θερμό κλίμα ήταν και η σύντομη συνομιλία που ακολούθησε.

Είναι γνωστή σε όλους η άριστη πολιτική σχέση των δύο ανδρών. Ο Αλέξανδρος Ιωσηφίδης  υπήρξε από τους βασικούς υποστηρικτές του προέδρου στην εσωκομματική διαδικασία εκλογής αρχηγού και αυτό αποτυπώθηκε στις κάλπες. Και όπως είναι γνωστό οι Μητσοτάκηδες δεν ξεχνούν…