spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Ενεργειακή αναβάθμιση του νοσοκομείου Δράμας με πόρους της ΠΑΜΘ

Σύσκεψη πραγματοποίησε στην Κομοτηνή ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος με τον Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας κ. Νίκο Λιάτση και υπηρεσιακά στελέχη.Στη σύσκεψη συμφωνήθηκαν οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν για την υλοποίηση του έργου της ενεργειακής αναβάθμισης του νοσοκομείου Δράμας, προϋπολογισμού 6 εκ. ευρώ, με πόρους από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας.
Σε πρώτη φάση, η Περιφέρεια θα αναλάβει να χρηματοδοτήσει μελέτη αναβάθμισης των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του νοσοκομείου. Στη συνέχεια, και αφού η συγκεκριμένη μελέτη θα έχει εκπονηθεί, η Περιφέρεια θα προχωρήσει στη σύνταξη του φακέλου του έργου, στην ένταξή του στο Επιχειρησιακό της Πρόγραμμα και στην πλήρη ολοκλήρωσή του.