spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

«Γαλάζιοι Αργοναύτες»: Η ΑΝΟΧΗ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!

Οι «Γαλάζιοι Αργοναύτες» εξέδωσαν την παρακάτω ανακοίνωση:

Μετά τη νέα ντροπιαστική ήττα του ΑΟΚ εμείς οι «Γαλάζιοι Αργοναύτες» αποφασίσαμε να αναστείλουμε την παρουσία μας από το φυσικό μας χώρο το Εθνικό Στάδιο Καβάλας μέχρι να δούμε την ομάδα μας να εκπέμπει ξανά υγεία και να μην διασύρεται το όνομα της. Η φανέλα του ΑΟΚ από ότι φαίνεται είναι πολύ βαριά για κάποιους από εσάς που είστε πολύ λίγοι.