spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Δήλωση του Παύλου Ζησίμου για το αποτέλεσμα των εκλογών

Το βράδυ της Τρίτης 12 Δεκεμβρίου, ο Παύλος Ζησίμου επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Μάρκο Δέμπα και τον συνεχάρη για τη νίκη του στις εκλογές του Επιμελητηρίου Καβάλας.

Στη συνέχεια ο κ. Ζησίμου έκανε για λογαριασμό του συνδυασμού «Ανανέωση Τώρα» την παρακάτω δήλωση:

«Συγχαίρουμε τον συνδυασμό ‘’Επιχειρηματική Πρωτοβουλία’’ και τον επικεφαλής του Μάρκο Δέμπα για τη νίκη τους στις εκλογές του Επιμελητηρίου Καβάλας, όπου εξασφάλισαν αυτοδυναμία και την πλειοψηφία των εδρών στο νέο Δ.Σ.

Ευχαριστούμε όσους επιχειρηματίες στήριξαν το εγχείρημα για «Ανανέωση Τώρα» και μας ανέδειξαν ως τη δεύτερη δύναμη στη νέα διοίκηση.

Ευχαριστούμε όλους τους επιχειρηματίες που άσκησαν το εκλογικό τους δικαίωμα.

Ευχόμαστε στη νέα διοίκηση καλή δύναμη στο έργο της»