Στο θέμα του οδικού άξονα Ε61 αναφέρθηκε με δηλώσεις του στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Θόδωρος Μαρκόπουλος, ο οποίος στάθηκε ιδιαίτερα στις καθυστερήσεις, εκ μέρους της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.», σχετικά με την εκπόνηση της μελέτης του τμήματος Σταυρός Αμυγδαλεώνα – Άγιος Σίλας, έξι μήνες μετά τη θετική γνωμοδότηση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας για χάραξη του δρόμου μέσα από το αισθητικό δάσος του Σταυρού Αμυγδαλεώνα.
«Πρόσφατα, επικοινώνησα με τον γενικό γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, Νικήτα Φραγκισκάκη. Είπαμε ότι θα έχουμε νέα επαφή αυτή την εβδομάδα για τις εξελίξεις που υπάρχουν. Είναι γεγονός ότι η “Εγνατία Οδός Α.Ε.” δεν προχωρά τα θέματα της περιοχής μας με το απαραίτητο ενδιαφέρον. Δεν τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα. Αντιθέτως, θέτει σε προτεραιότητα την άντληση πόρων από την περιοχή μας. Αρκείται στο να μιλά για τη Θεσσαλονίκη του 2030″, ανέφερε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του ο Θόδωρος Μαρκόπουλος.
Η ”Εγνατία Οδός Α.Ε.” στυγνά και στεγνά εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα της Θεσσαλονίκης…
Παράλληλα, ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας υπογράμμισε με έμφαση ότι στην εταιρεία πρέπει να καταλάβουν ότι υπάρχουν κι άλλες πόλεις και περιφέρειες, αλλά και ότι βόρεια Ελλάδα δεν είναι μόνο η Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Μαρκόπουλος τόνισε ότι η “Εγνατία Οδός Α.Ε.” στυγνά και στεγνά εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα της Θεσσαλονίκης. Ερωτηθείς αναφορικά με το αν υπάρχει κωλυσιεργία από την πλευρά της Διεύθυνσης Δασών, ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας απάντησε: «Το Δασαρχείο δεν μπορεί να ξεπεράσει ζητήματα νομοθεσίας. Αν είναι καλή μια τροπολογία ή όχι, αυτά τα θέματα έπρεπε να τα είχε τρέξει η “Εγνατία Οδός Α.Ε.”. Δεν γνωρίζω γιατί θα έπρεπε να φτάσουμε στο παραπέντε. Υπήρξε μια παραπληροφόρηση, για την οποία ευθύνη έχει ξεκάθαρα η “Εγνατία Οδός Α.Ε.”».