Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου, 2020

Αυξάνονται οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ροή Ειδήσεων

Στις επιδημιολογικά επιβαρυμένες περιοχές η Π. Ε. Καβάλας, λέει ο Ν. Χαρδαλιάς

Το επιδημιολογικό φορτίο του ιού, όπως ανέφερε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς, δεν είναι το ίδιο σε όλη τη χώρα...

Καβάλα: Καταδικάστηκαν οι τρεις για την υπεξαίρεση των 4,2 εκ. ευρώ 

Με την ανακοίνωση των ποινών ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (3011-2020) στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θράκης η δίκη για την υπεξαίρεση των 4,2 εκ....

Κατάσταση πολιορκίας (του Παύλου Λεμοντζή)

Αβεβαιότητα, ανασφάλεια, φόβος, περιορισμός μετακινήσεων, αστυνομικός έλεγχος των μετακινήσεων, πρόστιμα, κλείσιμο των συνόρων, , κρούσματα, θετικός, αρνητικός.Λέξεις αιχμηρές, θαρρείς και ξεπήδησαν από τη ζώνη...

Δωρεάν τεστ κορωνοϊού από τον ΕΟΔΥ στην Χρυσούπολη

Την Τρίτη το πρωί 1 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθούν δωρεάν έλεγχοι (rapid test), πλησίον της λαϊκής αγοράς στην Χρυσούπολη.Ο ιός δεν κάνει εξαιρέσεις, ας συμμετέχουμε...

Καβάλα: 8 κρούσματα κορωνοϊού έδειξαν τα 128 rapid tests

Από τους συνολικά 128 ελέγχους ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020, στο λιμάνι "Απόστολος Παύλος", βρέθηκαν 8 θετικά κρούσματα κορωνοϊού.Ο...

Άρθρα & Απόψεις

Κατάσταση πολιορκίας (του Παύλου Λεμοντζή)

Αβεβαιότητα, ανασφάλεια, φόβος, περιορισμός μετακινήσεων, αστυνομικός έλεγχος των μετακινήσεων, πρόστιμα, κλείσιμο των συνόρων, , κρούσματα, θετικός, αρνητικός.Λέξεις αιχμηρές, θαρρείς και ξεπήδησαν από τη ζώνη...

Παραθεριστική κατοικία: Μία σταθερή και ποιοτική μορφή τουρισμού

Αφού πολλές μορφές της οικονομίας θα αλλάξουν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, είναι ανάγκη να αλλάξει και η δομή του τουρισμού.Τουλάχιστον στην περιοχή μας...

Ο κορωνοϊός και ο ιός της Αριστεράς (ηχητικό)

Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε για τον κορωνοϊό και το τι σημαίνει ένα δεύτερο λοκντάουν. Συζητάμε για τα όσα συνέβησαν στην επέτειο του Πολυτεχνείου,...

Πλάτωνος «Νόμοι» Βιβλίο Ε (Μέρος 4ο)

Γράφει ο Βασίλης ΤσιάντοςΚαθηγητής Διεθνούς Πανεπιστημίου ΕλλάδοςΠρόεδρος Δ.Ε. Παραρτήματος Καβάλας της ΕΜΕΕισαγωγήΤην Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020 (τρίτη Πέμπτη κάθε Νοεμβρίου) ήταν η Παγκόσμια...

9 ξεκάθαρες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για το συναινετικό διαζύγιο (του Γιώργου Γιαγκουδάκη) – Βίντεο

Θέλεις να μάθεις τις top συχνές ερωτήσεις σχετικά με το συναινετικό διαζύγιο και να έχεις τις πιο ξεκάθαρες απαντήσεις? Αν ναι παρακολούθησε το βίντεο...
Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως λέει και το όνομά του, παίρνει κίνηση από ένα ηλεκτρικό μοτέρ, του οποίου η τροφοδοσία γίνεται από επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. Η εφεύρεση των πρώτων ηλεκτρικών οχημάτων στην ιστορία έγινε τη δεκαετία του 1880. Παρ’ όλα αυτά, η μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων άρχισε κατά κύριο λόγο τη δεκαετία ‘90 ‘00.

Πλήθος μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων έκαναν συχνά παρουσιάσεις πρωτότυπων ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σόου αυτοκινήτου, κατά κύριο λόγο όμως για να τραβήξουν την προσοχή του κοινού στη μάρκα και να μελετήσουν τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών. Σε αρκετές περιπτώσεις, τα συγκεκριμένα πρωτότυπα, κατασκευάζονται στις πλατφόρμες αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής και παρουσιάζονται ως άλλη μια έκδοση των οχημάτων που βρίσκονται ήδη διαθέσιμα στην αγορά. Σήμερα, ένα μεγάλο ποσοστό επώνυμων μαρκών όπως η BMW, η Volvo, η Toyota, η Honda, η Chevrolet, η Kia κ.α. κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Παράλληλα, υπάρχουν και μάρκες που κατασκευάζουν αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα, όπως κάνει παραδείγματος χάρη η Tesla.

Βασικότερο σκοπό της δημιουργίας ενός ηλεκτρικά κινούμενου οχήματος αποτελεί η μείωση των ποσοτήτων βλαβερών εκπομπών στην ατμόσφαιρα, μιας και δεν κάνουν κατανάλωση υδρογονανθράκων, οπότε δεν παράγουν προϊόντα καύσης. Μερικά ακόμη προτερήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ότι δεν κάνουν θόρυβο κατά την κίνησή τους – μιας και το ηλεκτρικό μοτέρ είναι ουσιαστικά σχεδόν αθόρυβο, τα ευρεία διαστήματα συντήρησης, η υψηλότερη αναλογία παραγόμενης δύναμης και ο μικρότερος συντελεστής οπισθέλκουσας.

Παρ’ όλα αυτά, αν και οι σύγχρονες τεχνολογίες συνεχίζουν αδιάκοπα να εξελίσσονται, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ακόμη κάποια βασικά μειονεκτήματα:

Τιμή αγοράς. Το κόστος κατασκευής ενός ηλεκτρικού οχήματος καθορίζεται από τη  μπαταρία του. Μια μπαταρία με υψηλή χωρητικότητα φόρτισης,  της οποίας οι διαστάσεις είναι μικρές, είναι ιδιαίτερα ακριβή.

Χρόνος φόρτισης. Για να φορτίσει στο 100% από μια κανονική οικιακή παροχή, ενδέχεται να απαιτηθούν έως και 5 ώρες.

Αυτονομία (Απόσταση ταξιδίου με μια φόρτιση). Τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τη δυνατότητα να καλύπτουν σχεδόν 100 με 150 μίλια (σχεδόν 160 – 240 χλμ) με μία φόρτιση, γεγονός το οποίο δεν είναι ιδιαίτερα βολικό στα μεγάλων αποστάσεων ταξίδια.

Δημόσιοι σταθμοί φόρτισης. Τα δίκτυα των συγκεκριμένων σταθμών δεν είναι ακόμη ικανοποιητικά αναπτυγμένα σε κάποιες χώρες.

Χαμηλό κέντρο βάρους. Λόγω της μεγάλου μεγέθους μπαταρίας και του σημείου τοποθέτησής της – πάνω από το πάτωμα του αυτοκινήτου.

Η ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκεται σε συνεχή αύξηση, λόγω της μείωσης των παγκόσμιων πόρων πετρελαίου, της αύξησης του κόστους των καυσίμων και τις χειροτέρευσης των περιβαλλοντικών συνθηκών. Έτσι, τόσο οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, όσο και οι ανεξάρτητοι αναλυτές, περιμένουν ακόμη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως και το 2020.

Ανταλλακτικά για ηλεκτρικά οχήματα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα Rexbo.gr

Διαφημίσεις