Κυριακή, 20 Ιουνίου, 2021

Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης στο ΚΕΠ της Θάσου

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα & Απόψεις

Οικονομία

Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News
spot_img

Ο Δήμος Θάσου ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες απαιτήσεις και τις νέες ανάγκες, εντάχθηκε στο πρόγραμμα «myKEPlive» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το myKEPlive είναι μια νέα, ειδική πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης, όπου ο πολίτης, ο πολίτης με αναπηρία και ο νόμιμος εκπρόσωπος νομικού προσώπου, μπορούν να εξυπηρετηθούν από υπαλλήλους των ΚΕΠ εξ αποστάσεως, με ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός, μέσω τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης. Στη συνέχεια το τελικό έγγραφο θα αποστέλλεται στον εξυπηρετούμενο με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (π.χ. e-mail, θυρίδα, ΕΛΤΑ).

Ειδικότερα από το Δήμο Θάσου εντάχθηκε αρχικά το κεντρικό ΚΕΠ Θάσου και οι υπάλληλοί του εκπαιδεύτηκαν στο χειρισμό της πλατφόρμας, η οποία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση-Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο μας.

Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσίας myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Η ψηφιακή παροχή υπηρεσιών των ΚΕΠ, διευκολύνει σημαντικά την καθημερινότητα των πολιτών και ειδικά των συμπολιτών μας με δυσκολία μετακίνησης, με αναπηρία, μειώνοντας σε σημαντικό βαθμό τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών και του εξωτερικού, ενώ παράλληλα μειώνει αισθητά τη γραφειοκρατία.

Γραφείο Δημάρχου

Διαφημίσεις