Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου, 2021

ΔΕΥΑΚ: Βοήθεια στους καταναλωτές για την αποπληρωμή των χρεών τους

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα & Απόψεις

Οικονομία

Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

«Θα βοηθηθούν οι καταναλωτές στην αποπληρωμή των χρεών τους αφού εγκρίθηκε η μείωση της εγγύησης που πρέπει να καταβάλουν στην ΔΕΥΑΚ, ενώ θα τους δοθεί η δυνατότητα να μεταβιβάσουν το υδρόμετρο στο όνομά τους», τονίζει σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Απόστολος Χρόνης.

Σύμφωνα με όσα λέει ο κ. Χρόνης, «στο Δημοτικό Συμβούλιο της περασμένης Πέμπτης, πέρασε με πλειοψηφία το θέμα της εγγύησης, περιμένουμε τώρα να περάσει και από τον έλεγχο της Αποκεντρωμένης και να τεθεί σε ισχύ. Ουσιαστικά θα βοηθήσει τους καταναλωτές της ΔΕΥΑΚ οι οποίοι έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές στην επιχείρηση και δεν ήταν στο όνομά τους το υδρόμετρο, οπότε ήταν τροχοπέδη γι’ αυτούς να δώσουν 100 ευρώ ως εγγύηση για να μπορέσουν να κάνουν τον διακανονισμό. Με αυτή την απόφαση που πήραν το δημοτικό και το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑΚ θα βοηθηθούν πάρα πολύ ώστε να κάνουν διακανονισμό για τις οφειλές τους. Θα βοηθήσει και αυτούς που δεν έχουν οφειλές και ήθελαν τόσο καιρό να πάρουν το υδρόμετρο στο όνομά τους. Γενικά θα βοηθήσει και τους πολίτες της Καβάλας και την επιχείρηση. Γιατί εμείς θέλουμε να έχουμε ένα επικαιροποιημένο αρχείο με τα ονόματα των καταναλωτών που δεν υπάρχει αυτή την στιγμή. Γίνεται μια συνολική προσπάθεια και σ’ αυτό τον τομέα και νομίζω ότι στο τέλος θα πετύχουμε. Αυτή η ρύθμιση των 30 ευρώ και η έκπτωση των 70 ευρώ θα ισχύει μέχρι 31 Ιουνίου του 2021. Από κει και πέρα θα δούμε πως θα περπατήσει και μπορούμε να το επεκτείνουμε για να πάει σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα».

Πηγαίνουν καλά οι διακανονισμοί

Σε ότι αφορά τους διακανονισμούς, ο κ. Χρόνης ανέφερε ότι «τα πράγματα για την ΔΕΥΑΚ πηγαίνουν καλά και ήδη έχει διακανονιστεί ένα πολύ μεγάλο ποσό, καθώς από τα 4,5 εκατομμύρια που οφειλόταν, το 1,5 είναι διακανονισμένο. Το μεγάλο κέρδος είναι πως πληρώνει ο καταναλωτής και την δόση του και τον τρέχοντα λογαριασμό, οπότε αυτό βοηθάει τα οικονομικά της επιχείρησης. Η προσπάθεια που γίνεται είναι να έρθουν και άλλοι να διακανονίσουν τις οφειλές τους για να μην έχουν πρόβλημα υδροδότησης, αφού προχωράμε και σε διακοπές υδροδότησης για όποιον δεν αποπληρώνει την οφειλή του. Θεωρώ πως σιγά- σιγά όλο και περισσότεροι αντιλαμβάνονται πως πρέπει και η ΔΕΥΑΚ να αντιμετωπίζεται όπως και οι υπόλοιποι λογαριασμοί της ΔΕΗ ή της κινητής τηλεφωνίας. Επειδή η ΔΕΥΑΚ δεν ασχολείται μόνο με το νερό, αλλά και τα λύματα, παίρνουμε και αυτά και τα διαχειριζόμαστε για να έχουμε πιο καθαρό περιβάλλον, γι’ αυτό θα πρέπει και οι συνειδητοποιημένοι πολίτες να πληρώνουν τον λογαριασμό τους».

Διαφημίσεις