Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου, 2020

«Λαϊκή Συσπείρωση»: Όχι στο νέο χαράτσι των προστίμων στα δίκυκλα

Ροή Ειδήσεων

“Έφυγε” από τη ζωή ο Θόδωρος Καλλιοντζής

"Έφυγε" σε ηλικία 63 ετών χτυπημένος από την επάρατη νόσο ο πρώην Νομάρχης Καβάλας Θόδωρος Καλλιοντζής!.Η εφημερίδα "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το KavalaWebNews.gr εκφράζουν τα ειλικρινή τους...

Άναψε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην κεντρική πλατεία της Καβάλας

Σε πείσμα του κορωνοϊού ο δήμος Καβάλας άναψε το απόγευμα της Τετάρτης το παραδοσιακό χριστουγεννιάτικο δέντρο στην κεντρική πλατεία της πόλης.Η φωταγώγηση του δέντρου...

Κορωνοϊός: 2.152 νέα κρούσματα πανελλαδικά, 39 στην Π. Ε. Καβάλας

Σήμερα ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 2.152 νέα κρούσματα του νέου κορωνοϊού, εκ των οποίων 6 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός...

Πέθανε ο Ντιέγκο Μαραντόνα

Έφυγε από τη ζωή την Τετάρτη (25/11), σε ηλικία 60 ετών από ανακοπή καρδιάς, ο θρύλος του παγκόσμιου ποδοσφαίρου Ντιέγκο Αρμάντο ΜαραντόναΌπως μεταδίδουν τα...

Δωρεάν rapid test από το αυτοκίνητο την Πέμπτη στην Καβάλα

Αρνητικά ήταν και τα 98 τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου που πραγματοποίησε την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020 το συνεργείο του ΕΟΔΥΥ, στις Υπηρεσίες Καθαριότητας, Πρασίνου...

Άρθρα & Απόψεις

Παραθεριστική κατοικία: Μία σταθερή και ποιοτική μορφή τουρισμού

Αφού πολλές μορφές της οικονομίας θα αλλάξουν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, είναι ανάγκη να αλλάξει και η δομή του τουρισμού.Τουλάχιστον στην περιοχή μας...

Ο κορωνοϊός και ο ιός της Αριστεράς (ηχητικό)

Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε για τον κορωνοϊό και το τι σημαίνει ένα δεύτερο λοκντάουν. Συζητάμε για τα όσα συνέβησαν στην επέτειο του Πολυτεχνείου,...

Πλάτωνος «Νόμοι» Βιβλίο Ε (Μέρος 4ο)

Γράφει ο Βασίλης ΤσιάντοςΚαθηγητής Διεθνούς Πανεπιστημίου ΕλλάδοςΠρόεδρος Δ.Ε. Παραρτήματος Καβάλας της ΕΜΕΕισαγωγήΤην Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020 (τρίτη Πέμπτη κάθε Νοεμβρίου) ήταν η Παγκόσμια...

9 ξεκάθαρες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για το συναινετικό διαζύγιο (του Γιώργου Γιαγκουδάκη) – Βίντεο

Θέλεις να μάθεις τις top συχνές ερωτήσεις σχετικά με το συναινετικό διαζύγιο και να έχεις τις πιο ξεκάθαρες απαντήσεις? Αν ναι παρακολούθησε το βίντεο...

Τριανταφυλλιά, 2ο μέρος, (της Αναστασίας Τερζόγλου)

Γράφει η Αναστασία Τερζόγλου Η Τριανταφυλλιά μας, η μικροπαντρεμένη μετανάστρια, στο Μόντρεαλ του Καναδά, φυσικά, στην αρχή ζούσε χαρούμενη, παρ’ όλη την διαφορετικότητα του καιρού,...
Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

Από την «Λαϊκή Συσπείρωση» του δήμου Καβάλας εκδόθηκε το παρακάτω δελτίο τύπου:

Δεν μας εκπλήσσει καθόλου το γεγονός, όσο και αν «αντιδικούν» οι παρατάξεις στο Δημοτικό Συμβούλιο, εκτός Λαϊκής Συσπείρωσης, ότι στα χαράτσια κάθε είδους έχουν την ίδια άποψη. Αυτή τους η ταύτιση στην αντιλαϊκή πολιτική την εξέφρασαν με την ομοφωνία τους στην Οικονομική Επιτροπή για το νέο χαράτσι στα δίκυκλα αυτή τη φορά, στο όνομα της «ελεγχόμενης στάθμευσης».

Ότι φέρνει έσοδα στο Δήμο είναι ΟΛΟΙ «μέσα». Μην τυχόν τους πεις όμως ότι αυτά τα έσοδα να τα πάρουν, να τα διεκδικήσουν από εκεί που πρέπει, από το κράτος δηλαδή. Με μία φωνή θα απαντήσουν, το κράτος δεν δίνει… οπότε αυτός που μένει είναι ο δημότης, για τα συμφέροντα του οποίου κατά τα άλλα τάχαμου πασχίζουν… τρομάρα τους.

Ως Λαϊκή Συσπείρωση όχι μόνο δεν συμφωνούμε με τη συγκεκριμένη τροποποίηση που αυξάνει τα χαράτσια με το πρόστιμο που επιβάλει στα δίκυκλα, αλλά υποστηρίζουμε συνολικά την κατάργηση του χαρατσιού της «ελεγχόμενης στάθμευσης», η οποία δεν έλυσε δα και κανένα κυκλοφοριακό πρόβλημα. Το ότι δεν έλυσε κανένα κυκλοφοριακό πρόβλημα φαίνεται από το κυκλοφοριακό αλαλούμ που συνεχίζεται, κάτι βέβαια που γνωρίζουν οι πάντες, αλλά κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.

Γνωρίζουν πολύ καλά ότι η «ελεγχόμενη στάθμευση» είναι ένα μέτρο εισπρακτικό, ληστρικό σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων.

Υ.Γ. 1: ρωτάμε τους εμπνευστές του μέτρου, φανταζόμαστε είναι όλοι και όχι μόνο οι της διοίκησης, θέλουν να αποτρέψουν, να περιορίσουν την κίνηση των δικύκλων στο κέντρο; Δηλαδή οι δικυκλιστές να έρχονται στο κέντρο (για δουλειά, για τις υπηρεσίες, για την αγορά,  για τη διασκέδαση κτλ), με το αυτοκίνητο, το αστικό ή το ταξί, για να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό; Επίσης, γιατί οι δικυκλιστές δεν σταθμεύουν στις δωρεάν θέσεις που υπάρχουν; Μήπως αυτές δεν επαρκούν; Τότε γιατί δεν τις αυξάνετε; Μήπως γιατί θα χάσετε έσοδα από τις θέσεις επί πληρωμή των αυτοκινήτων;

Υ.Γ. 2: με τον οίστρο των προτάσεών σας για το κυκλοφοριακό, μήπως να προτείνατε και παρκινγκ για μηχανάκια επί πληρωμή, τα οποία να νοικιάσετε σε ιδιώτες για να έρθουν Ευρουλάκια στον δήμο;

ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΠΟΤΟΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Διαφημίσεις