Αυξημένη επιβατική κίνηση στα τοπικά δρομολόγια και μείωση της κίνησης σε αυτά εκτός της περιφερειακής ενότητας, καταγράφει το τελευταίο χρονικό διάστημα το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στον «Ενήμερο» και το Kavala Web News, ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, Παναγιώτης Τσεντεμεϊδης, η μείωση της κίνησης στα δρομολόγια προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα, φτάνει το 20%.
Καλές οι πληρότητες στα δρομολόγια του παραλιακού μετώπου της Π.Ε. Καβάλας
Εντελώς διαφορετικά είναι τα πράγματα στις τοπικές γραμμές και ιδιαίτερα στα δρομολόγια που εκτελούνται στο παραλιακό μέτωπο της περιφερειακής ενότητας Καβάλας. Όπως τόνισε ο Παναγιώτης Τσεντεμεϊδης, οι πληρότητες που καταγράφονται στα δρομολόγια, τα οποία χαρακτήρισε αποδοτικά, προς τους Αμμολόφους, την Κεραμωτή, αλλά και τα βραδινά προς Νέα Πέραμο, Κρηνίδες και Παληό, είναι πολύ ικανοποιητικές και στην ουσία ισοφαρίζουν την «χασούρα» από τα μακρινά δρομολόγια. Επίσης, το τελευταίο διάστημα καταγράφεται αύξηση της κίνησης και στο νησί της Θάσου.
Ερωτηθείς για το αν πιστεύει ότι το επόμενο διάστημα και δη τον Αύγουστο θα αυξηθεί η κίνηση, ακόμη και στα δρομολόγια εκτός περιφερειακής ενότητας που όπως προαναφέραμε καταγράφεται κάμψη, ο κ. Τσεντεμεϊδης απάντησε: «Ναι, πιστεύω ότι ο Αύγουστος θα είναι «ζεστός» για το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας».
Μεγάλη η οικονομική ζημιά στο Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. από το κλείσιμο του δρόμου στο Παληό
Σε ερώτηση για το μέγεθος της ζημιάς που υπέστη το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας από το κλείσιμο του δρόμου στο Παληό, ο Παναγιώτης Τσεντεμεϊδης απάντησε ότι η οικονομική ζημιά ήταν σημαντική, αφού καταργήθηκαν στάσεις, οι πολίτες χρησιμοποιούσαν τα αυτοκίνητά τους, ενώ το Κ.Τ.Ε.Λ. χρησιμοποιούσε μικρά και μεγάλα λεωφορεία για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις.
«Τα έξοδα μας ήταν διπλάσια, συν φυσικά και την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. Το κόστος για εμάς ήταν μεγάλο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.