Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου, 2021

Το Δημοτικό Σχολείο Αμυγδαλεώνα στην Πορτογαλία

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα & Απόψεις

Οικονομία

Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ229 με τίτλο “Eat Well – Move More – Do Better” 2 καθηγήτριες και 4 μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Αμυγδαλεώνα βρέθηκαν στην πόλη Alcanede της Πορτογαλίας από 18 – 22 Οκτωβρίου 2021. Ήταν η 2η συνάντηση για την υλοποίηση του προγράμματος, στο οποίο συνεργάζονται ως εταίροι σχολεία 5 ευρωπαϊκών χωρών, της Ελλάδας, της Πορτογαλίας, της Τουρκίας, της Λετονίας και της Πολωνίας. Στην συνάντηση συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί από όλες τις χώρες.

Στο Σχολείο υποδοχής Agrupamento de Escolas D. Afonso Henriques οι καθηγήτριες και οι μαθήτριες έτυχαν μιας ιδιαίτερα φιλόξενης και ζεστής υποδοχής από τους Πορτογάλους εταίρους. Οι μαθήτριες συμμετείχαν σε εργαστήρια μαγειρικής και σε πολλές αθλητικές δραστηριότητες. Το πρόγραμμα περιλάμβανε πολλή «κίνηση» που είναι και ένας από τους στόχους του προγράμματος. Οι συμμετέχοντες περπάτησαν πολύ, γνώρισαν τη περιοχή του Alcanede, περιηγήθηκαν στην πόλη Santarem, επισκέφτηκαν την πρωτεύουσα Λισαβόνα και συμμετείχαν σε διάφορα αθλήματα, όπως canoeing/kayak, sailing, stand up paddle στην παραλία Nazare.

Οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να ανταλλάξουν εμπειρίες με συναδέλφους από τα σχολεία – εταίρους και να σχεδιάσουν την ανάπτυξη και επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος.

Η βελτίωση των δεξιοτήτων της αγγλικής γλώσσας, η δημιουργία καλών διαπροσωπικών σχέσεων με τις αντιπροσωπείες των άλλων χωρών και η ευκαιρία για προσαρμογή σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα αποτέλεσαν οφέλη του ταξιδιού στην Πορτογαλία.

Η φιλοξενία στην Πορτογαλία αποτέλεσε μια σπουδαία εμπειρία. Ήταν μια άκρως εποικοδομητική, ευχάριστη και ενδιαφέρουσα εμπειρία για όλους τους συμμετέχοντες. Προσδοκούμε με χαρά την επόμενη συνάντηση μας που θα γίνει στην χώρα μας τον Μάρτη του 2022.

spot_img

Διαφημίσεις