Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου, 2020

Απέδωσε καρπούς η «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου»

Παρουσιάστηκε το σύνολο των δράσεων του προγράμματος προβολής 2019 που υλοποιήθηκαν

Ροή Ειδήσεων

Σεμινάριο για την Επιχειρηματική Αριστεία στον Τουρισμό διοργάνωσε το ΤΕΕ – ΑΜ

Ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου το διαδικτυακό σεμινάριο του ευρωπαϊκού έργου "EXCELTOUR – Επιχειρηματική Αριστεία στον Τουρισμό" με τη συμμετοχή 25 εκπαιδευμένων από όλες...

Κορωνοϊός: 55 νέα κρούσματα στην Π.Ε. Καβάλας, 2.199 πανελλαδικά

Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε σήμερα 2.199 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων 25 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.Ο...

Η Περιφέρεια ΑΜΘ ενισχύει 122 επιχειρήσεις σε Δράμα, Καβάλα και βόρειο Έβρο μέσω του Leader

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστου Μέτιου, η Περιφέρεια διαθέτει 15.548.622 ευρώ από το πρόγραμμα CLLD-LEADER για την ενίσχυση 122...

Γιώργος Βαφείδης: Δεν υπάρχει ουσιαστική στήριξη των επιχειρήσεων

Δεν υπάρχει ουσιαστική στήριξη των πληττόμενων επιχειρήσεων εστίασης από το Κράτος, υποστηρίζει με δηλώσεις του στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος του Σωματείου Καφεζυθοπωλών Καβάλας, Γιώργος...

Εξαρθρώθηκε συμμορία που διακινούσε ναρκωτικά σε Καβάλα, Δράμα και Θεσσαλονίκη

Συνελήφθησαν την Δευτέρα (30-11-2020), στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο συντονισμένης επιχείρησης των αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας και συγκεκριμένα της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών και της...

Άρθρα & Απόψεις

Κατάσταση πολιορκίας (του Παύλου Λεμοντζή)

Αβεβαιότητα, ανασφάλεια, φόβος, περιορισμός μετακινήσεων, αστυνομικός έλεγχος των μετακινήσεων, πρόστιμα, κλείσιμο των συνόρων, , κρούσματα, θετικός, αρνητικός.Λέξεις αιχμηρές, θαρρείς και ξεπήδησαν από τη ζώνη...

Παραθεριστική κατοικία: Μία σταθερή και ποιοτική μορφή τουρισμού

Αφού πολλές μορφές της οικονομίας θα αλλάξουν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, είναι ανάγκη να αλλάξει και η δομή του τουρισμού.Τουλάχιστον στην περιοχή μας...

Ο κορωνοϊός και ο ιός της Αριστεράς (ηχητικό)

Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε για τον κορωνοϊό και το τι σημαίνει ένα δεύτερο λοκντάουν. Συζητάμε για τα όσα συνέβησαν στην επέτειο του Πολυτεχνείου,...

Πλάτωνος «Νόμοι» Βιβλίο Ε (Μέρος 4ο)

Γράφει ο Βασίλης ΤσιάντοςΚαθηγητής Διεθνούς Πανεπιστημίου ΕλλάδοςΠρόεδρος Δ.Ε. Παραρτήματος Καβάλας της ΕΜΕΕισαγωγήΤην Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020 (τρίτη Πέμπτη κάθε Νοεμβρίου) ήταν η Παγκόσμια...

9 ξεκάθαρες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για το συναινετικό διαζύγιο (του Γιώργου Γιαγκουδάκη) – Βίντεο

Θέλεις να μάθεις τις top συχνές ερωτήσεις σχετικά με το συναινετικό διαζύγιο και να έχεις τις πιο ξεκάθαρες απαντήσεις? Αν ναι παρακολούθησε το βίντεο...
Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019, στο Καλογερικό της Θάσου, παρουσιάστηκε το σύνολο των δράσεων προβολής που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου το 2019.

Οι πέντε φορείς που δημιούργησαν την «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου», ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece και η Marketing Greece, ένωσαν τις δυνάμεις τους, ανέδειξαν τη μοναδικότητα των προορισμών και απέδειξαν ότι η ανάπτυξη συνεργειών μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα.

Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε σε 3 άξονες δράσης για τη στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό:

Δημιουργία Περιεχομένου: αναδεικνύοντας τις εμπειρίες και το χαρακτήρα των προορισμών δημιουργήθηκαν συνολικά πέντε (5) Videos, φωτογραφικό πορτφόλιο εξήντα (60) πρωτότυπων φωτογραφιών καθώς και δυο (2) ταξιδιωτικά αφιερώματα με την τεχνική του storytelling.

Ψηφιακή καμπάνια: το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε αποτέλεσε το υλικό της καμπάνιας των προορισμών, το οποίο προωθήθηκε μέσα από το Discovergreece.com και τα Social Media του. Επιπρόσθετα υλοποιήθηκε Instagram Takeover καμπάνια στο Discovergreece.com, για μία εβδομάδα, με τον δημοφιλή Instagrammer Spathumpa να μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο τις εμπειρίες του στην Καβάλα και τη Θάσο.

Ενέργειες δημοσιότητας: Πέντε (5) Γερμανοί δημοσιογράφοι από δημοφιλή μέσα της γερμανικής αγοράς και τρεις (3) bloggers από την Πολωνία, την Μεγάλη Βρετανία και την Γερμανία επισκέφθηκαν του προορισμούς και αποτύπωσαν τις εμπειρίες και την μοναδικότητα τους μέσα από 28 έντυπα και ηλεκτρονικά αφιερώματα, δημιουργώντας παράλληλα ένα δυναμικό ψηφιακό αποτύπωμα που μεταφράζεται σε περισσότερα από 270 social media posts και stories.

«Η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου αναδεικνύει πρωτίστως την αξία της συνεργασίας για την προβολή του προορισμού, και παράλληλα τονίζει και τη σημασία της προβολής του προορισμού μέσα από συντονισμένες δράσεις, στοχευμένη στρατηγική και αξιοποίηση data. Μια προσέγγιση που θα έπρεπε να υιοθετηθεί και σε επίπεδο διαχείρισης προορισμών και διαμόρφωσης προϊόντος» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Ενώ ο κος Αντώνης Μιτζάλης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας τόνισε «Η κοινή προσπάθειά μας ανέδειξε ένα μικρό μέρος από τον μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών που διαθέτει η περιοχή της Καβάλας – Θάσου. Χαρακτηριστικά που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε πολλές κατηγορίες επισκεπτών. Η καλή συνεργασία των τοπικών φορέων με τη Marketing Greece έδωσε τους πρώτους της καρπούς για το καλοκαιρινή σαιζόν του 2019 που τους παρουσιάζουμε σήμερα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας με τον ίδιο ενθουσιασμό και για τη σαιζόν του 2020».

«Μία πρωτοφανής σε επαγγελματισμό και ποιοτικά χαρακτηριστικά, προσπάθεια τουριστικής ανάδειξης, προώθησης και προβολής της Θάσου, ως ολοκληρωμένου προορισμού διακοπών, υλοποιήθηκε μέσα από την Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου, αποτελώντας την πιο σημαντική πρωτοβουλία στην τουριστική ιστορία του νησιού, και αποδεικνύοντας, ότι οι συνέργειες μπορούν να αποδώσουν και να αποτελέσουν την πιο καινοτόμα και ζωτικής σημασίας αναπτυξιακή πρόταση των ημερών.» συμπλήρωσε ο κος Πάρης Παρασχούδης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου.

Ο κος Παναγιώτης Αγγελίδης, Αντιπρόεδρος του Επιμελητήριου Καβάλας δήλωσε «Ως Επιμελητήριο Καβάλας θεωρώντας τον τουρισμό βασικό πυλώνα ανάπτυξης της περιοχής μας, εκφράζω τη χαρά μου για τη συμμετοχή του Επιμελητήριου σε αυτή τη συνέργεια. Πιστεύουμε ότι η προσέγγισή μας σε αυτό που ονομάζουμε τουριστικό προϊόν πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις  νέες μεθόδους προώθησης και ανάπτυξης των τουριστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής μας. Η συνεργασία με φορείς όπως οι συμμετέχοντες σε αυτή τη Σύμπραξη αυτή τη λογική αποτυπώνει. Πιστεύω και εύχομαι να συνεχιστούν και στο μέλλον ανάλογες αξιόλογες συνέργειες».

«Θα ήθελα να εκφράσω την απόλυτη ικανοποίησή μου για την επιτυχημένη ολοκλήρωση αυτής της πρώτης φάσης της συντονισμένης δράσης με στόχο την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου. Ως Fraport Greece θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο να επενδύουμε στις συνεργασίες με τους τοπικούς φορείς προκειμένου να υποστηρίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούμε. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Marketing Greece για την άψογη συνεργασία και την προσήλωσή της στην άριστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών» σχολίασε o κος Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece.

Διαφημίσεις