Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου, 2021

Τα ταξί στην μετά κορωνοϊό εποχή

Μαργαρίτης Κατσίδης: «Είναι κάποιες λεπτομέρειες που δεν τις είδε καλά η Κυβέρνηση, πιστεύω πως θα διορθωθούν»

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα & Απόψεις

Οικονομία

Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

Στα νέα δεδομένα στην μετά κορωνοϊό εποχή, προσπαθούν να προσαρμοστούν με τη σειρά τους και οι ιδιοκτήτες ταξί της Καβάλας.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του EUROTAXIΚαβάλας, Μαργαρίτη Κατσίδη, η πολυήμερη καραντίνα ελαχιστοποίησε σε μεγάλο ποσοστό το όποιο μεταφορικό έργο των ταξί, που ούτως ή άλλως ήταν μικρό μιας και το ταξί δεν αποτελεί πλέον το απαραίτητο μέσο μετακίνησης για τους Καβαλιώτες.

«Είναι κάποιες λεπτομέρειες που δεν τις είδε καλά η Κυβέρνηση – Δεν μπορεί δηλαδή ένα ζευγάρι να αναγκάζεται να παίρνει δυο ταξί για να μετακινηθεί»

Αναφορικά με την απόφαση της κυβέρνησης για τη μεταφορά ενός και μόνο ενήλικα στα ταξί, στο πλαίσιο της προσπάθειας περιορισμού της πανδημίας, ο κ. Κατσίδης επισημαίνει ότι πρόκειται για μια άστοχη απόφαση εκ μέρους της Κυβέρνησης.

«Είναι κάποιες λεπτομέρειες που δεν τις είδε καλά η Κυβέρνηση και με την πίεση που ασκείται εκ μέρους της Ομοσπονδίας μας, θα διορθωθούν όλα αυτά, πιστεύω μέχρι το τέλος της εβδομάδας που διανύουμε, γιατί κι εμείς σαν κλάδος καταθέτουμε τις προτάσεις μας, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Δεν μπορεί δηλαδή ένα ζευγάρι να αναγκάζεται να παίρνει δυο ταξί για να μετακινηθεί για παράδειγμα σε έναν επιβατικό σταθμό», τονίζει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του EUROTAXIΚαβάλας.

Αρκετοί ιδιοκτήτες ταξί τοποθέτησαν πλαστικό προστατευτικό ανάμεσα στα εμπρός και στο πίσω κάθισμα, όχι όμως πλέξιγκλας!

Όσον αφορά τα προστατευτικά μέτρα που λαμβάνουν οι ιδιοκτήτες ταξί της πόλης μας εντός των οχημάτων τους, ο Μαργαρίτης Κατσίδης επισημαίνει: «Ήδη είναι αρκετοί οι συνάδελφοί μας που έχουν τοποθετήσει πλαστικό προστατευτικό ανάμεσα στα εμπρός και στο πίσω κάθισμα, όχι όμως πλέξιγκλας. Το μέτρο αυτό περιορίζει κάπως μια πιθανή μετάδοση του ιού, είναι όμως μια απλή κατασκευή. Βέβαια το καλοκαίρι, με ανοιχτά παράθυρα και με το ρεύμα που θα δημιουργείται πόσο μπορεί να αντέξει; Από την άλλη το πλέξιγκλας είναι κάτι σταθερό, στιβαρό, όμως υπάρχει πρόβλημα σε περίπτωση ας πούμε ατυχήματος. Αν χτυπήσει σε αυτό ο πελάτης και τραυματιστεί η ασφάλεια καλύπτει; Δεν είναι κάτι που τοποθετήθηκε από τον κατασκευαστή, αλλά το βάλαμε έξτρα εμείς. Είναι λοιπόν κάποιες λεπτομέρειες που πρέπει να τις δούμε αναλυτικά».

«Επιβάλλεται χρήση μάσκας, τόσο για εμάς, όσο και για τους πελάτες μας. Όλοι έχουμε αντισηπτικά στα οχήματά μας, τα αερίζουμε καλά και τα καθαρίζουμε τακτικά»

Γενικότερα για τα μέσα προστασίας που χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες ταξί, ο κ. Κατσίδης σημειώνει: «Επιβάλλεται χρήση μάσκας, τόσο για εμάς, όσο και για τους πελάτες μας. Τα γάντια από την άλλη είναι προαιρετικά. Όλοι έχουμε αντισηπτικά στα οχήματά μας, τα αερίζουμε καλά και τα καθαρίζουμε τακτικά».

Σε σχέση με τη χρήση του κλιματιστικού, μιας και αλλάζουν το επόμενο διάστημα και οι καιρικές συνθήκες, ο πρόεδρος του EUROTAXIΚαβάλας δηλώνει: «Θα γίνεται χρήση του ανάλογα με την περίπτωση. Οπωσδήποτε θα χρειαστεί όμως όταν πιάσουν οι μεγάλες ζέστες. Αν έχουμε και μια διαδρομή 10 -15 χιλιόμετρα με ανοιχτά παράθυρα βουίζει το κεφάλι. Μάθαμε αλλιώς, θα το δούμε πως θα το χειριστούμε στην πορεία».

«Η δουλειά μας έπεσε κατακόρυφα. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Από την περασμένη Δευτέρα που ο κόσμος άρχισε δειλά – δειλά να βγαίνει έξω και στην αγορά, κινήθηκαν λίγο και τα ταξί»

Αναφορικά με την οικονομική ζημιά που υπέστησαν οι ιδιοκτήτες ταξί στη διάρκεια της καραντίνας, ο κ. Κατσίδης υπογραμμίζει: «Η δουλειά μας έπεσε κατακόρυφα. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Από την περασμένη Δευτέρα (4/5) που ο κόσμος άρχισε δειλά – δειλά να βγαίνει έξω στην αγορά, κινήθηκαν λίγο και τα ταξί. Όχι τίποτα ιδιαίτερο, αλλά αν κάνουμε δυο κούρσες από το πρωί μέχρι το μεσημέρι αυτές έγιναν τέσσερις». Να σημειωθεί ότι και οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν το επίδομα των 800 ευρώ, καθώς μειώθηκε ο τζίρος τους κι άρα συμπεριελήφθησαν στους πληττόμενους ΚΑΔ.

Υπερδιπλάσιος ο αριθμός των ταξί στην Καβάλα, φτάνει τα 184, ενώ θα έπρεπε να είναι 80!

Αναφορικά τέλος με τον αριθμό του στόλου των ταξί στην Καβάλα, να σημειωθεί ότι είναι ο διπλάσιος από αυτόν που θα έπρεπε! Με τον μαθηματικό τύπο με τον οποίο βγαίνουν οι άδειες των ταξί στις πόλεις, η Καβάλα θα έπρεπε να έχει περίπου 80 ταξί κι έχει συνολικά 184, αριθμός που είναι ιδιαίτερα μεγάλος. Τα οχήματα είναι φυσικά σε πολύ καλύτερη κατάσταση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Μπορεί να υπάρχουν ακόμη κάποια παλιά μοντέλα αυτοκινήτων, όμως αυτά θα αποχαρακτηριστούν, όπως εκτιμά ο κ. Κατσίδης στα επόμενα δύο με τρία χρόνια.

Διαφημίσεις