Κυριακή, 6 Δεκεμβρίου, 2020

«Μαύρος» Σεπτέμβρης για το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας

Κώστας Πανταζής: Η πτώση της κίνησης κινείται σε τρομακτικά νούμερα,  περιμέναμε να πάμε καλύτερα το καλοκαίρι αλλά δυστυχώς δεν επιβεβαιωθήκαμε

Ροή Ειδήσεων

Πέντε χώρες από την ευρύτερη περιοχή έρχονται πιο κοντά

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Κωνσταντίνο Φλώρο, παρακολούθησε την τελική φάση της κοινής διακλαδικής άσκησης Ελλάδας –...

Κορωνοϊός: 48 νέα κρούσματα στην Π.Ε. Καβάλας, 1.383 πανελλαδικά

Σήμερα ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 1383 νέα κρούσματα του κορωνοϊού στη χώρα, εκ των οποίων 14 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο...

Καταστροφική χρονιά για την αμπελοκαλλιέργεια

Συντριπτικό ήταν το πλήγμα που επέφερε στην αμπελοκαλλιέργεια η πανδημία του κορωνοϊού τη φετινή χρονιά, σύμφωνα με όσα δήλωσε στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος του...

Συνάντηση του ΥΕΘΑ Νίκου Παναγιωτόπουλου με τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόδωρο Β’

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος συναντήθηκε την Παρασκευή με τον Πάπα και Πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρο Β’ στην Αλεξάνδρεια, στο...

Χωροταξικές ανησυχίες

Η ερμηνεία της λέξης Χωροταξία στα σύγχρονα λεξικά του κόσμου θα μπορούσε να περιγράφεται σαν ένα σύνολο νομοθετικών ρυθμίσεων της πολιτείας για οργάνωση του...

Άρθρα & Απόψεις

Χωροταξικές ανησυχίες

Η ερμηνεία της λέξης Χωροταξία στα σύγχρονα λεξικά του κόσμου θα μπορούσε να περιγράφεται σαν ένα σύνολο νομοθετικών ρυθμίσεων της πολιτείας για οργάνωση του...

Τριανταφυλλιά, 3ο μέρος (της Αναστασίας Τερζόγλου)

Γράφει η Αναστασία Τερζόγλου Η Τριανταφυλλιά, η αφανής ηρωίδα της ιστορίας μας, σαν ευλογημένη, και υπεύθυνη μάνα καθώς είναι, συνέχισε και συνεχίζει τον αγώνα της,...

Μία μέρα Ενός εκπαιδευτικού (του Δημ. Λυμπεράκη)

Γράφει ο Δημήτρης Λυμπεράκης Δεκέμβρης 2020- Πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης- 1η διδακτική ώρα07.45: Έγερσις07.50: Πλύσις χειρών και προσώπου07.55: 2λεπτος παρατήρησις της χορηγηθείσης (υπό της κυβερνήσεως βεβαίως βεβαίως)...

Κατάσταση πολιορκίας (του Παύλου Λεμοντζή)

Αβεβαιότητα, ανασφάλεια, φόβος, περιορισμός μετακινήσεων, αστυνομικός έλεγχος των μετακινήσεων, πρόστιμα, κλείσιμο των συνόρων, , κρούσματα, θετικός, αρνητικός.Λέξεις αιχμηρές, θαρρείς και ξεπήδησαν από τη ζώνη...

Παραθεριστική κατοικία: Μία σταθερή και ποιοτική μορφή τουρισμού

Αφού πολλές μορφές της οικονομίας θα αλλάξουν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, είναι ανάγκη να αλλάξει και η δομή του τουρισμού.Τουλάχιστον στην περιοχή μας...
Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

Αγώνα επιβίωσης δίνει καθημερινά το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, σύμφωνα με όσα δήλωσε στον «Ενήμερο» ο πρόεδρος του, Κώστας Πανταζής.

Η κίνηση που καταγράφηκε το καλοκαίρι ήταν πολύ κάτω του αναμενόμενου, ενώ και ο Σεπτέμβριος ήταν ακόμη χειρότερος από τους προηγούμενους μήνες. Σύμφωνα πάντα με τον κ. Πανταζή την επιχείρηση κρατούν «ζωντανή» οι μέτοχοι του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ., οι οποίοι ωστόσο βρίσκονται σε απόγνωση!

Στο 60% η πτώση της κίνησης σε σχέση με πέρυσι το καλοκαίρι στην Π.Ε. Καβάλας – Στο 85% η πτώση στο νησί της Θάσου! Τρομακτικά τα νούμερα, επισημαίνει ο Κ. Πανταζής

 «Περιμέναμε να τα πάμε κάπως καλύτερα το καλοκαίρι, μετά την καραντίνα, αλλά δυστυχώς δεν επιβεβαιωθήκαμε. Η κίνηση όλο το καλοκαίρι ήταν μειωμένη σε σχέση με αυτό που περιμέναμε κι όχι σε σχέση με πέρυσι, γιατί αν το δούμε έτσι τότε είμαστε 60% κάτω! Στο δε νησί της Θάσου, το ποσοστό της πτώσης αγγίζει το 85%! Είναι τρομακτικά νούμερα για έναν Οργανισμό όπως το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας. Αυτή τη στιγμή κυριολεκτικά δίνουμε αγώνα για να επιβιώσουμε», υπογράμμισε αρχικά στις δηλώσεις του στον «Ε» ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.

«Μπορούμε να μιλήσουμε πια για έναν «μαύρο» Σεπτέμβριο. Κι όπως όλα δείχνουν τα χειρότερα είναι μπροστά μας…»

 «Ακόμη χειρότερος όμως από τον Αύγουστο ήταν ο Σεπτέμβριος! Αυτόν τον μήνα παραδοσιακά δουλεύαμε με φοιτητές, είχαμε τουρισμό, αλλά η κίνηση με τους φοιτητές ήταν σχεδόν μηδενική, το ίδιο και με τους τουρίστες κι έτσι μπορούμε να μιλήσουμε πια για έναν «μαύρο» Σεπτέμβριο. Κι όπως όλα δείχνουν τα χειρότερα είναι μπροστά μας», σημείωσε στη συνέχεια ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.

«Τα μαθητικά δρομολόγια, αν και το έσοδο δεν είναι τόσο μεγάλο για εμάς, αποτελούν μια ανάσα που κρατά κάπως την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει»

 Ερωτηθείς αναφορικά με τα μαθητικά δρομολόγια και για το αν αυτά ενισχύουν κατά κάποιο τρόπο τα οικονομικά του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ., ο κ. Πανταζής απάντησε: «Τα μαθητικά δρομολόγια, αν και το έσοδο δεν είναι τόσο μεγάλο για εμάς, αποτελούν μια ανάσα που κρατά κάπως την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει».

Αναφορικά με το γεγονός ότι αυξήθηκαν τα δρομολόγια σε ορισμένες γραμμές κι αν αυτά θα παραμείνουν, ο πρόεδρος του Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. επισήμανε: «Σε κάποιες γραμμές αυξήσαμε όντως τα δρομολόγιά μας, αλλά δεν ξέρω για πόσο ακόμη θα αντέξουμε να το κάνουμε αυτό γιατί οι ζημιές που έχουν συσσωρευτεί είναι ήδη μεγάλες».

«Με τις γραμμές Αθήνας και Θεσσαλονίκης τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά. Δεν δούλεψαν όπως περιμέναμε και μας απογοήτευσαν»

Εκεί που τα πράγματα πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο είναι γραμμές Καβάλας – Θεσσαλονίκης και Καβάλας – Αθήνας, οι οποίες τα προηγούμενα χρόνια, ειδικά αυτή της Θεσσαλονίκης, κρατούσαν όρθιο οικονομικά το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Ο κ. Πανταζής ανέφερε χαρακτηριστικά: «Με τις γραμμές Αθήνας και Θεσσαλονίκης τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά. Αυτές είναι οι γραμμές που δεν δούλεψαν όπως περιμέναμε και μας απογοήτευσαν. Ήταν η δύναμή μας αυτές οι γραμμές, περιμέναμε να πάνε καλά αλλά δεν έγινε αυτό. Για παράδειγμα οι γραμμές Καβάλας – Θεσσαλονίκης και Καβάλας – Αθήνας καταγράφουν πτώση της τάξης του 65% σε σχέση με πέρυσι. Γενικά όλες οι γραμμές είναι πεσμένες. Ίσως είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα μέσα στον νομό, όμως είναι περιορισμένα τα έσοδα από αυτές τις γραμμές. Τα έσοδα του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας προέρχονταν πάντα από τις μεγάλες γραμμές, από τις οποίες επί της ουσίας «επιδοτούνταν» οι γραμμές εντός νομού, οι περισσότερες εκ των οποίων είναι ελλειμματικές».

«Κόβεται» από την 1η Οκτωβρίου το πρωινό δρομολόγιο για την Αθήνα – Ίσως ακολουθήσουν περικοπές και σε άλλες γραμμές

Αναφορικά με το αν θα υπάρξει αναπροσαρμογή δρομολογίων και περικοπή κάποιων από αυτά, ο Κώστας Πανταζής σημείωσε: «Θα υπάρξουν κάποιες μειώσεις δρομολογίων όπως για παράδειγμα από 1η Οκτωβρίου θα κοπεί το πρωινό δρομολόγιο για την Αθήνα το οποίο δεν λειτούργησε. Τίποτα δεν είναι δεδομένο. Βλέποντας και κάνοντας. Κινούμαστε πλέον μέρα με τη μέρα, όλα είναι ρευστά».

 «Οι μέτοχοι είναι αυτοί που κρατάνε την επιχείρηση ζωντανή! Είναι σε απόγνωση και πληρώνουν από την τσέπη τους…»

 Σε ερώτηση για το πως βιώνουν την κατάσταση οι μέτοχοι του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, ο κ. Πανταζής δήλωσε: «Οι μέτοχοι είναι αυτοί που κρατάνε την επιχείρηση ζωντανή! Όταν δεν υπάρχουν έσοδα, ο μέτοχος που στην ουσία είναι ένας αυτοαπασχολούμενος, πληρώνει τις ζημιές, τα πετρέλαια, leasing κλπ. Έχουμε έναν από τους καλύτερους στόλους πανελλαδικά. Ένα λεωφορείο κοστίζει 250.000 ευρώ, αυτά όλα πρέπει να πληρωθούν. Δεν μας χαρίζει κανείς τίποτα! Είναι σε απόγνωση οι μέτοχοι και πληρώνουν από την τσέπη τους».

«Μέχρι στιγμής δεν έχουμε καμιά στήριξη από την Κυβέρνηση! Τίποτα απολύτως…»

Τέλος, αναφορικά με το αν υπάρχει ικανοποίηση για τη στήριξη στον κλάδο τους εκ μέρους της ελληνικής Κυβέρνησης, ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, υπογράμμισε: «Μέχρι στιγμής δεν έχουμε καμιά στήριξη από την Κυβέρνηση! Τίποτα απολύτως σε αντίθεση με άλλους κλάδους των μεταφορών. Έχουμε καταθέσει τα αιτήματά μας και αναμένουμε βοήθεια. Μια αποζημίωση επί της ουσίας. Από τη ζημιά κέρδος δεν βγαίνει, αλλά πρέπει να απαλύνουμε κάπως τις πληγές μας».

Διαφημίσεις