Κυριακή, 7 Μαρτίου, 2021

«Μαύρος» Σεπτέμβρης για το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας

Κώστας Πανταζής: Η πτώση της κίνησης κινείται σε τρομακτικά νούμερα, περιμέναμε να πάμε καλύτερα το καλοκαίρι αλλά δυστυχώς δεν επιβεβαιωθήκαμε

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα & Απόψεις

Οικονομία

Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

Αγώνα επιβίωσης δίνει καθημερινά το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, σύμφωνα με όσα δήλωσε στον «Ενήμερο» ο πρόεδρος του, Κώστας Πανταζής.

Η κίνηση που καταγράφηκε το καλοκαίρι ήταν πολύ κάτω του αναμενόμενου, ενώ και ο Σεπτέμβριος ήταν ακόμη χειρότερος από τους προηγούμενους μήνες. Σύμφωνα πάντα με τον κ. Πανταζή την επιχείρηση κρατούν «ζωντανή» οι μέτοχοι του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ., οι οποίοι ωστόσο βρίσκονται σε απόγνωση!

Στο 60% η πτώση της κίνησης σε σχέση με πέρυσι το καλοκαίρι στην Π.Ε. Καβάλας – Στο 85% η πτώση στο νησί της Θάσου! Τρομακτικά τα νούμερα, επισημαίνει ο Κ. Πανταζής

«Περιμέναμε να τα πάμε κάπως καλύτερα το καλοκαίρι, μετά την καραντίνα, αλλά δυστυχώς δεν επιβεβαιωθήκαμε. Η κίνηση όλο το καλοκαίρι ήταν μειωμένη σε σχέση με αυτό που περιμέναμε κι όχι σε σχέση με πέρυσι, γιατί αν το δούμε έτσι τότε είμαστε 60% κάτω! Στο δε νησί της Θάσου, το ποσοστό της πτώσης αγγίζει το 85%! Είναι τρομακτικά νούμερα για έναν Οργανισμό όπως το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας. Αυτή τη στιγμή κυριολεκτικά δίνουμε αγώνα για να επιβιώσουμε», υπογράμμισε αρχικά στις δηλώσεις του στον «Ε» ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.

«Μπορούμε να μιλήσουμε πια για έναν «μαύρο» Σεπτέμβριο. Κι όπως όλα δείχνουν τα χειρότερα είναι μπροστά μας…»

«Ακόμη χειρότερος όμως από τον Αύγουστο ήταν ο Σεπτέμβριος! Αυτόν τον μήνα παραδοσιακά δουλεύαμε με φοιτητές, είχαμε τουρισμό, αλλά η κίνηση με τους φοιτητές ήταν σχεδόν μηδενική, το ίδιο και με τους τουρίστες κι έτσι μπορούμε να μιλήσουμε πια για έναν «μαύρο» Σεπτέμβριο. Κι όπως όλα δείχνουν τα χειρότερα είναι μπροστά μας», σημείωσε στη συνέχεια ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.

«Τα μαθητικά δρομολόγια, αν και το έσοδο δεν είναι τόσο μεγάλο για εμάς, αποτελούν μια ανάσα που κρατά κάπως την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει»

Ερωτηθείς αναφορικά με τα μαθητικά δρομολόγια και για το αν αυτά ενισχύουν κατά κάποιο τρόπο τα οικονομικά του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ., ο κ. Πανταζής απάντησε: «Τα μαθητικά δρομολόγια, αν και το έσοδο δεν είναι τόσο μεγάλο για εμάς, αποτελούν μια ανάσα που κρατά κάπως την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει».

Αναφορικά με το γεγονός ότι αυξήθηκαν τα δρομολόγια σε ορισμένες γραμμές κι αν αυτά θα παραμείνουν, ο πρόεδρος του Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. επισήμανε: «Σε κάποιες γραμμές αυξήσαμε όντως τα δρομολόγιά μας, αλλά δεν ξέρω για πόσο ακόμη θα αντέξουμε να το κάνουμε αυτό γιατί οι ζημιές που έχουν συσσωρευτεί είναι ήδη μεγάλες».

«Με τις γραμμές Αθήνας και Θεσσαλονίκης τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά. Δεν δούλεψαν όπως περιμέναμε και μας απογοήτευσαν»

Εκεί που τα πράγματα πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο είναι γραμμές Καβάλας – Θεσσαλονίκης και Καβάλας – Αθήνας, οι οποίες τα προηγούμενα χρόνια, ειδικά αυτή της Θεσσαλονίκης, κρατούσαν όρθιο οικονομικά το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Ο κ. Πανταζής ανέφερε χαρακτηριστικά: «Με τις γραμμές Αθήνας και Θεσσαλονίκης τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά. Αυτές είναι οι γραμμές που δεν δούλεψαν όπως περιμέναμε και μας απογοήτευσαν. Ήταν η δύναμή μας αυτές οι γραμμές, περιμέναμε να πάνε καλά αλλά δεν έγινε αυτό. Για παράδειγμα οι γραμμές Καβάλας – Θεσσαλονίκης και Καβάλας – Αθήνας καταγράφουν πτώση της τάξης του 65% σε σχέση με πέρυσι. Γενικά όλες οι γραμμές είναι πεσμένες. Ίσως είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα μέσα στον νομό, όμως είναι περιορισμένα τα έσοδα από αυτές τις γραμμές. Τα έσοδα του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας προέρχονταν πάντα από τις μεγάλες γραμμές, από τις οποίες επί της ουσίας «επιδοτούνταν» οι γραμμές εντός νομού, οι περισσότερες εκ των οποίων είναι ελλειμματικές».

«Κόβεται» από την 1η Οκτωβρίου το πρωινό δρομολόγιο για την Αθήνα – Ίσως ακολουθήσουν περικοπές και σε άλλες γραμμές

Αναφορικά με το αν θα υπάρξει αναπροσαρμογή δρομολογίων και περικοπή κάποιων από αυτά, ο Κώστας Πανταζής σημείωσε: «Θα υπάρξουν κάποιες μειώσεις δρομολογίων όπως για παράδειγμα από 1η Οκτωβρίου θα κοπεί το πρωινό δρομολόγιο για την Αθήνα το οποίο δεν λειτούργησε. Τίποτα δεν είναι δεδομένο. Βλέποντας και κάνοντας. Κινούμαστε πλέον μέρα με τη μέρα, όλα είναι ρευστά».

«Οι μέτοχοι είναι αυτοί που κρατάνε την επιχείρηση ζωντανή! Είναι σε απόγνωση και πληρώνουν από την τσέπη τους…»

Σε ερώτηση για το πως βιώνουν την κατάσταση οι μέτοχοι του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, ο κ. Πανταζής δήλωσε: «Οι μέτοχοι είναι αυτοί που κρατάνε την επιχείρηση ζωντανή! Όταν δεν υπάρχουν έσοδα, ο μέτοχος που στην ουσία είναι ένας αυτοαπασχολούμενος, πληρώνει τις ζημιές, τα πετρέλαια, leasing κλπ. Έχουμε έναν από τους καλύτερους στόλους πανελλαδικά. Ένα λεωφορείο κοστίζει 250.000 ευρώ, αυτά όλα πρέπει να πληρωθούν. Δεν μας χαρίζει κανείς τίποτα! Είναι σε απόγνωση οι μέτοχοι και πληρώνουν από την τσέπη τους».

«Μέχρι στιγμής δεν έχουμε καμιά στήριξη από την Κυβέρνηση! Τίποτα απολύτως…»

Τέλος, αναφορικά με το αν υπάρχει ικανοποίηση για τη στήριξη στον κλάδο τους εκ μέρους της ελληνικής Κυβέρνησης, ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, υπογράμμισε: «Μέχρι στιγμής δεν έχουμε καμιά στήριξη από την Κυβέρνηση! Τίποτα απολύτως σε αντίθεση με άλλους κλάδους των μεταφορών. Έχουμε καταθέσει τα αιτήματά μας και αναμένουμε βοήθεια. Μια αποζημίωση επί της ουσίας. Από τη ζημιά κέρδος δεν βγαίνει, αλλά πρέπει να απαλύνουμε κάπως τις πληγές μας».

Διαφημίσεις