Δήμητρα Τσανάκα: «Παρά το δύσκολο της ώρας και τον ήλιο, οι Καβαλιώτες κουνήθηκαν από τη θέση τους. Διαμαρτυρόμαστε και δείχνουμε την αντίδρασή μας γι’ αυτά τα διόδια, που θα είναι καταστροφή για την πόλη μας. Συγχρόνως, η κυκλοφορία εκτρέπεται αυτή την ώρα από την Τροχαία μέσα από την Καβάλα και παίρνει η ίδια η πόλη μια ιδέα τι θα πει να περνάνε οι νταλίκες μέσα απ’ αυτή. Η κατάσταση είναι αναστρέψιμη, όσον αφορά το σημείο της χωροθέτησης των διοδίων, αρκεί να το παλέψουμε. Το είπα στους βουλευτές μας, ώστε να δουλέψουμε όλοι μαζί προς αυτή την κατεύθυνση. Η πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κατάλαβε πολύ καλά όσα της είπα την περασμένη εβδομάδα. Σε άλλη περίπτωση, υπάρχει και η δικαστική οδός. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτό το κομμάτι του δρόμου στα χαρτιά είναι περιμετρική, περιφερειακή οδός της Καβάλας, δεν είναι Εγνατία Οδός. Επομένως, πως θα γίνουν διόδια πάνω σε μια περιφερειακή οδό;».
Θόδωρος Μαρκόπουλος: «Αυτή η τοποθέτηση των διοδίων θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στον εμπορικό και τουριστικό τομέα, αλλά και στην καθημερινότητά μας. Η στρεβλή λογική της “Εγνατία Οδός Α.Ε.”, που θα εκτρέψει με αυτόν τον σχεδιασμό την κυκλοφορία μέσα από την πόλη, θα μας γυρίσει πάνω από 20 χρόνια πίσω, όταν η εθνική οδός περνούσε από την Ερυθρού Σταυρού και κάτω από τις Καμάρες. Η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ. είναι αντίθετη στη λογική των διοδίων. Τα διόδια είχαν συμφωνηθεί να είναι αναλογικά, όμως όσα γίνονται είναι φαιδρά και παράλογα. Ας μην καταφεύγουν κυβέρνηση και διοίκηση της “Εγνατία Οδός Α.Ε.” σε λογικές πίσω από τα μνημόνια. Πιστεύω ότι μπορούμε να αντιστρέψουμε την κατάσταση, ότι θα πρυτανεύσει η λογική και ότι θα πάμε σε αναλογικά διόδια, με τα φορτηγά να πληρώνουν διόδια στην είσοδο της χώρας, χωρίς να φτάνουμε σε ανούσιες καταστάσεις».
Κώστας Αντωνιάδης: «Στόχος της κινητοποίησης είναι να εκφραστεί η αντίθεση στον σχεδιασμό της εταιρείας. Κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια να προωθήσουμε τουριστικά την Περιφέρεια μας, όμως το κεντρικό κράτος μας βάζει συνεχώς εμπόδια κι αγκυλώσεις. Αν ένας Θεσσαλονικιός θέλει να ταξιδέψει στην Αλεξανδρούπολη, θα πληρώσει 40 ευρώ στα διόδια. Μπαίνει σοβαρό θέμα για την τουριστική ανάπτυξη. Επίσης, υπάρχει και το περιβαλλοντικό κομμάτι με την επιβάρυνση της πόλης της Καβάλας, αφού όλοι οι οδηγοί λόγω οικονομικής κρίσης θα περνάνε με τα φορτηγά τους μέσα από το κέντρο και θα γυρίσουμε στη δεκαετία του ’80. Ας μην ξεχνάμε ότι, εκτός της Άσπρης Άμμου, άλλα δύο διόδια θα γίνουν σε Μέστη και Κήπους, όπως και στους κάθετους άξονες στη Νυμφαία. Έξι διόδια είναι πάρα πολλά μέσα σε μόνο μια