Πέμπτη, 4 Μαρτίου, 2021

Ανασφάλεια και απολύσεις οδήγησαν σε απεργία τους εργαζόμενους στον ΟΤΕ

Θεόδωρος Καγιαμπής: «Ενημερώνουμε τον κόσμο για όσα μας συμβαίνουν»

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα & Απόψεις

Οικονομία

Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

Κλειστό ήταν την Τρίτη 7 Ιανουαρίου, το κεντρικό κατάστημα του ΟΤΕ στην Καβάλα (πλατεία Καπνεργάτη), λόγω της συνέχισης της απεργίας διαρκείας, στην οποία βρίσκονται οι εργαζόμενοι της εταιρείας από τις 21 Δεκεμβρίου.

Οι εργαζόμενοι στέλνουν ξεκάθαρο μήνυμα προς την εργοδοσία ότι δεν θα υποχωρήσουν, αν δεν δικαιωθούν. Διεκδικούν την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, την διασφάλιση των θέσεων εργασίας, την άρση της διάκρισης μεταξύ παλιών και νέων εργαζόμενων.

Συντριπτικά τα στοιχεία υπέρ των εργαζόμενων και των δίκαιων αιτημάτων τους

  • Η παραγωγικότητα των εργαζομένων στη σταθερή ΟΤΕ αυξήθηκε μεταξύ 2012 και 2018 κατά 55%! Το μισθολογικό κόστος όμως όχι μόνο δεν αυξήθηκε, αλλά από το 2012 μέχρι σήμερα, μειώθηκε κατά 55%!!!
  • Το 2018 το μισθολογικό κόστος της Deutsche Telekom διεθνώς ήταν 20%. Στον ΟΤΕ όμως ήταν μόνο 15,6%! Δηλαδή, στον ΟΤΕ έχουν την υψηλότερη κερδοφορία απ’ όλες τις χώρες και πληρώνουν τους χαμηλότερους μισθούς από παντού! Για να φτάσουν οι μισθοί στην Ελλάδα στο μέσο εργασιακό κόστος της DT πρέπει να αυξηθούν κατά 30%!
  • Τα λειτουργικά κέρδη από το 2012 μέχρι σήμερα, αυξήθηκαν κατά 88%!
  • Ο μέσος όρος των κερδών της εταιρείας συνολικά σ’ όλο τον κόσμο είναι: Στην Ευρώπη 32,6%, στην Αμερική 27,6%, στην Γερμανία 39,7%… και στην Ελλάδα 41,2%!!!
  • 1.000.000€ την ημέρα είναι τα κέρδη για την Deutsche Telekom, 1.665.524€ το χρόνο για τον πρόεδρο, 500.000€ για τον Γ. Διευθυντή και μόλις 580€ για τον μέσο εργαζόμενο στον ΟΤΕ.
  • Όσο για την κοινωνία και τους χρήστες, η Ελλάδα είναι η ακριβότερη χώρα στις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και στο ίντερνετ! Στην πραγματικότητα έχει δημιουργηθεί ένα άτυπο τραστ μεταξύ των 3 εταιρειών, COSMOTE-VODAFONE–WIND, που ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποια θα πληρώνει τους χειρότερους μισθούς! Αυτό ήταν το αποτέλεσμα της περιβόητης απελευθέρωσης των τηλεπικοινωνιών.
  • Παράλληλα το κρυφό Business Plan της εργοδοσίας προβλέπει εργολαβοποίηση υπηρεσιών με δουλεμπορικές εργασιακές σχέσεις και απολύσεις.

”Η κυβέρνηση και το υπουργείο Εργασίας αποτελούν το πολιτικό προσωπικό της εργοδοσίας…”

Σύμφωνα πάντα με όσα υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι, η εργοδοσία προσπαθεί να τρομοκρατήσει και να κάμψει το αγωνιστικό τους φρόνημα, καθώς χαρακτήρισε την προκηρυγμένη απεργία παράνομη και καταχρηστική, ενώ εμμένει στις θέσεις της. ”Παράλληλα”, συνεχίζουν οι εργαζόμενοι, ”τα κεντρικά ΜΜΕ θάβουν την απεργία και προπαγανδίζουν μόνο τις θέσεις της εταιρείας, ενώ η κυβέρνηση και το υπουργείο Εργασίας αποτελούν το πολιτικό προσωπικό της εργοδοσίας”.

Οι δηλώσεις του Θόδωρου Καγιαμπή για την απεργία

Στον ”Ενήμερο” μίλησε για τις κινητοποιήσεις ο Θεόδωρος Καγιαμπής, πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου ΠΕΤ ΟΤΕ (τεχνικών Π.Ε. Καβάλας), αναφέροντας: ”Είμαστε σε απεργία διαρκείας μέχρι και τις 12 Ιανουαρίου. Επρόκειτο να υπογραφεί στις 31 Δεκεμβρίου ΣΣΕ με τη διοίκηση, όμως πάνω στις διαπραγματεύσεις δεν προχώρησε το θέμα, καθώς δημιουργήθηκε ένα μεγάλο ζήτημα με απολύσεις συναδέλφων στη φύλαξη, παρά τις διαβεβαιώσεις που είχαμε ότι δεν θα γίνουν απολύσεις. Κι αυτό το δέχθηκε με μείωση των παλαιοτέρων συναδέλφων στον μισθό για διασφάλιση εργασίας, πράγμα που αποδείχθηκε ότι δεν το έπραξε κι αυτός ήταν ένας ακόμη λόγος να προβούμε σε κινητοποιήσεις. Μαζί με όλα αυτά έχουμε και την ανασφάλεια που δημιουργείται λόγω του ότι θέλουν να μας πάνε σε ετήσια σύμβαση κι όχι σε τριετείς, με το σκεπτικό ότι θα μας πάει μετά τον χρόνο σε κάποιες εργολαβικές – θυγατρικές εταιρείες. Όλα αυτά συνέβαλαν στο να προβούμε σε κινητοποιήσεις. Το κεντρικό κατάστημα του ΟΤΕ στην Καβάλα ήταν κλειστό την Τρίτη (7/1), όπως άλλωστε έκλεισε και κάποιες μέρες μέσα στις γιορτές, για να ενημερώσουμε και να κινητοποιήσουμε τους πολίτες σχετικά με αυτά που γίνονται. Μπορεί να ταλαιπωρηθεί ο κόσμος, είτε για βλάβες, είτε για πληρωμές, γι’ αυτό και τον ενημερώνουμε για όσα μας συμβαίνουν”.

Μάλιστα ο κ. Καγιαμπής δεν απέκλεισε να κλείσει ξανά, μέχρι και τις 12 Ιανουαρίου, το κεντρικό κατάστημα του ΟΤΕ στην Καβάλα.

Διαφημίσεις