Τετάρτη, 27 Μαΐου, 2020

Αναπροσαρμογή δρομολογίων σχεδιάζει το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας

Γιάννης Χαλεπιάδης: Έχουν αλλάξει οι ανάγκες της πόλης κι έχουν «αδυνατίσει» δυνατές γραμμές λόγω πληθυσμού

Ροή Ειδήσεων

Δήλωση του επικεφαλής της «Περιφερειακής Σύνθεσης» Χριστόδουλου Τοψίδη

O επικεφαλής της παράταξης «Περιφερειακή Σύνθεση» Χριστόδουλος Τοψίδης, έκανε την παρακάτω δήλωση: «Η διοίκηση της Περιφέρειας ΑΜΘ με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη και τους Αντιπεριφερειάρχες παρακολουθεί...

Υδροκλοπή στο Παληό εντόπισε η ΔΕΥΑΚ

Συνεργείο της Δ.Ε.Υ.Α. Καβάλας την Τρίτη 26 Μαΐου 2020 σε έλεγχο που πραγματοποίησε στην περιοχή του Παληού Καβάλας διαπίστωσε υδροκλοπή. Σύμφωνα με την αναφορά που...

Μάνος Κόνσολας: Ουδέποτε διαχωρίσαμε τα νησιά σε κατηγορίες επικινδυνότητας

«Το υπουργείο Τουρισμού ουδέποτε διαχώρισε τα νησιά σε κατηγορίες, ως προς την επικινδυνότητά τους» επισημαίνει σε σημερινή δήλωση του ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας...

Δήλωση της Περιφερειακής Συμβούλου της Π.Ε. Θάσου Μαρίας Πολυμέρου

Η Περιφερειακή Σύμβουλος της Π.Ε. Θάσου Μαρία Πολυμέρου έκανε την παρακάτω γραπτή δήλωση: «Δεν σταματάει να με εκπλήσσει πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει κάποιος για...

Επιστολή του Λ. Κυριακίδη στον Υπουργό Τουρισμού για την κατάταξη της Θάσου στην κατηγορία «υψηλής επικινδυνότητας»

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης σχετικά με δημοσιεύματα που αναφέρονται σε κατάταξη των νησιών σε κατηγορίες επικινδυνότητας και στην κατάταξη της Θάσου στην...

Άρθρα & Απόψεις

Το δίλημμα ενός αόρατου εχθρού (του Γιώργου Τσακίρη)

Γράφει ο Γιώργος Τσακίρης Ήταν στα τέλη του 2019 όταν στα δελτία ειδήσεων της χώρας, ξεκίνησαν να γίνονται σποραδικές αναφορές για έναν νέο ιό ο...

Πως δημιουργούμε κλίμα ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης με τα έφηβα παιδιά μας

Γράφει ο Ψυχολόγος-Οικογενειακός Σύμβουλος Γιάννης Ξηντάρας* Όταν ήμασταν νέοι γονείς και ξεφυσούσαμε για τις δυσκολίες και τις αγωνίες που είχαμε με το μεγάλωμα των μωρών...

Το «ηθικό» πλεονέκτημα του Παπαδημούλη

Γράφει ο Ναπολέων Λιναρδάτος Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στον κ. Παπαδημούλη την εξαιρετική ικανότητα στην προπαγάνδα. Ένας από του βασικούς νόμους της προπαγάνδας είναι αν...

Επιτρέπεται η μεταφορά του ανήλικου τέκνου στο εξωτερικό από τον έχοντα αποκλειστικά την επιμέλεια γονέα του; (του Γιώργου Γιαγκουδάκη)

Η ερώτηση αυτή έχει να κάνει με την επιμέλεια, τον προσδιορισμό τόπου διαμονής ανηλίκων τέκνων καθώς και την  επικοινωνία ανηλίκων τέκνων, που απασχολεί πολλούς...

Τα ψέματα και όλα όσα αποκρύφθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας (της Αναστασίας Ιωσηφίδου)

της Αναστασίας Ιωσηφίδου H τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, αποτελεί ένα μνημείο ψέματος και ασέλγειας, επάνω στην ιστορία και στους δημοκρατικούς θεσμούς που διέπουν την...
Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News

Σε αναπροσαρμογή δρομολογίων, μετά από σχετική διαβούλευση με τον Δήμο Καβάλας, θα προχωρήσει το επόμενο διάστημα το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας, σύμφωνα με όσα δήλωσε στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος του, Γιάννης Χαλεπιάδης.

«Είμαστε σε φάση να ξεκινήσουμε προς το τέλος του Οκτωβρίου μια μελέτη για να εξετάσουμε αλλαγές γραμμών και δρομολογίων στην. Πρέπει να γίνουν οι αλλαγές αυτές, καθώς έχουν αλλάξει οι ανάγκες της πόλης, έχει αλλάξει ο όγκος μεταφορών κι έχουν «αδυνατίσει» δυνατές γραμμές λόγω πληθυσμού, προφανώς έχουν αλλάξει οι ηλικίες κι άρα δεν υπάρχει επισκεψιμότητα στην αγορά», τόνισε αρχικά ο κ. Χαλεπιάδης.

«Τα πάντα θα γίνουν με διαβούλευση, γιατί μόνοι μας δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα…»

«Θα έχουμε τα αποτελέσματα της μελέτης μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου και θα κάνουμε τις προτάσεις μας προς τον Δήμο για να δούμε τι θα μπορέσουμε να κάνουμε, ώστε να βελτιώσουμε την κατάσταση των δρομολογίων και των οικονομικών μας, γιατί όλα εκεί οδηγούν. Τα πάντα θα γίνουν με διαβούλευση, γιατί μόνοι μας δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Για παράδειγμα κάποτε είχαμε εργαζόμενους σε βιοτεχνίες που δεν υπάρχουν. Έχουμε 5.30 το πρωί δρομολόγια χωρίς κόσμο. Είναι τζάμπα αυτά τα δρομολόγια που κάνουμε. Υπάρχουν δρομολόγια από Κηπούπολη προς νοσοκομείο, τα οποία δεν τα γνωρίζει κανείς κι αυτά γίνονται με κόστος δικό μας. Είχαμε πάρει διαβεβαιώσεις ότι θα έχει κόσμο όταν άνοιξε το νέο νοσοκομείο κι ότι θα πηγαίνουν οι εργαζόμενοι με το αστικό, αλλά εδώ και έξι χρόνια δεν έχουμε τίποτα. Έχουμε έναν επιβάτη κι εκείνον όταν έχει βάρδια. Το δρομολόγιο όμως γίνεται κάθε μέρα. Οπότε για όλα αυτά πρέπει να αλλάξει κάτι σύντομα κι αυτό θα γίνει μόνο με αναπροσαρμογή δρομολογίων», επισήμανε στη συνέχεια των δηλώσεών του ο κ. Χαλεπιάδης.

«Δεν χρωστάμε σε κανέναν. Αυτοσυντηρούμαστε μόνοι μας ως εταιρεία. Έχουμε ίδια κεφάλαια που μας βοηθούν να επιβιώσουμε…»

Ερωτηθείς αναφορικά με την οικονομική κατάσταση του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, αλλά και για το αν έχει αυξηθεί η κίνηση μετά την θερινή περίοδο, ο Γιάννης Χαλεπιάδης απάντησε: «Το καλό είναι ότι δεν χρωστάμε σε κανέναν. Αυτοσυντηρούμαστε μόνοι μας ως εταιρεία. Έχουμε ίδια κεφάλαια που μας βοηθούν να επιβιώσουμε. Στην αγορά δεν έχουμε καμιά οφειλή, ούτε σε συνεργεία, ούτε σε πρατήρια καυσίμων, δεν έχουμε δάνειο σε εξέλιξη, οπότε κινούμαστε με δικές μας δυνάμεις γι’ αυτό πρέπει να προστατέψουμε την εταιρεία μας πάση θυσία. Όσον αφορά την κίνηση σαφώς και είμαστε καλύτερα αυτή τη στιγμή μετά το άνοιγμα των σχολείων. Η κίνηση δείχνει βελτίωση σε σχέση με το καλοκαίρι, όμως το θέμα είναι να συνεχιστεί έτσι, γιατί όπως κάθε χρονιά, ο Σεπτέμβριος αρχίζει πολύ δυναμικά και στη συνέχεια χαλαρώνουν τα πράγματα. Για παράδειγμα τώρα οι νέοι φοιτητές ανεβαίνουν τακτικά στο ΔΙ.ΠΑ.Ε., μετά όμως αραιώνουν οι παρουσίες τους, οπότε μειώνονται και οι μεταφορές. Εν πάση περιπτώσει ευελπιστούμε σε κάτι καλύτερο».

«Όταν δούμε κάτι ζημιογόνο πρέπει να το σταματήσουμε άμεσα. Για αυτό ξαναλέω ότι θα έρθουμε σε διαβούλευση με τον Δήμο που είναι η εποπτεύουσα αρχή για να κάνουμε διορθωτικές κινήσεις»

Τέλος, ερωτηθείς σχετικά με το αν συνεχίζει να υφίσταται το αίτημα για επιχορήγηση των περιφερειακών Αστικών ΚΤΕΛ από την κεντρική διοίκηση, ο Γιάννης Χαλεπιάδης απάντησε: «Αυτό ήταν πάντα στις απαιτήσεις της Ομοσπονδίας μας για όλα τα περιφερειάκα ΚΤΕΛ, αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει προχωρήσει. Η Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν χαρακτηριστεί από το 1975 σαν οργανισμοί κοινής ωφέλειας, ενώ εμείς ΚΤΕΛ. Οι οργανισμοί επιδοτούνταν ενώ εμείς όχι. Όλες οι πόλεις, πλην Αθηνών και Θεσσαλονίκης, έχουν κοινό κόμιστρο για τις μεταφορές τους. Εδώ και δυο χρόνια έχουν αναπροσαρμοστεί τα κόμιστρα και το εισιτήριο είναι στην Αθήνα στα 1,40 ευρώ και στη Θεσσαλονίκη στο 1 ευρώ που θα ανέβει κι αυτό περισσότερο. Αν και έχουν τον περισσότερο κόσμο σε μεταφορά έχουν την μεγαλύτερη απώλεια σε έσοδα κι άρα είναι ζημιογόνες εταιρείες κάτι που δεν συμβαίνει σε εμάς. Όταν δούμε κάτι ζημιογόνο πρέπει να το σταματήσουμε άμεσα. Για αυτό ξαναλέω ότι θα έρθουμε σε διαβούλευση με τον Δήμο που είναι η εποπτεύουσα αρχή για να κάνουμε διορθωτικές κινήσεις».

Προτάσεις του συντάκτη

Διαφημίσεις