Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα: «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας και Θάσου» πραγματοποίησαν την Τρίτη (16/4) ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου και το Επιμελητήριο Καβάλας.

Χαιρετισμούς απηύθυναν ο Αντώνης Μιτζάλης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, ο Πάρης Παρασχούδης, πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου και ο Μάρκος Δέμπας, πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, ενώ ομιλητές ήταν η Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece και η Κατερίνα Πολλάτου, Airline Marketing & Development Manager, Fraport Greece.

Ι. Δρέττα: »Δίνουμε και το μήνυμα της συνεργασίας σήμερα για το πόσο σημαντική είναι για τον τουρισμό, όχι μόνο σε επίπεδο προβολής, αλλά και  διαμόρφωσης προϊόντος»

»Είμαστε σήμερα εδώ για  να ανακοινώσουμε μια πολύ σημαντική συνεργασία με την  Fraport, τον Σύνδεσμο Ξενοδόχων Καβάλας, την Ένωση Ξενοδόχων Θάσου και του Επιμελητηρίου με την Marketing Greece, για την αποτελεσματική προβολή των προορισμών τώρα που η σεζόν έχει ανοίξει. Δίνουμε και το μήνυμα της συνεργασίας σήμερα για το πόσο σημαντική είναι για τον τουρισμό, όχι μόνο σε επίπεδο προβολής, αλλά και  διαμόρφωσης προϊόντος. Περιμένουμε ως χώρα πάνω από 30 εκατομμύρια τουρίστες και θεωρούμε ότι το κρίσιμο σημείο είναι αυτοί οι άνθρωποι που θα έρθουν να απολαύσουν την εμπειρία που έχει να τους προσφέρει η χώρα έτσι όπως τους αντιστοιχεί. Με χρηματοδότες όλους τους οργανισμούς και ενώσεις που προαναφέρθηκαν, θα γίνουν μια σειρά από δράσεις προβολής που χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη είναι ταξίδια δημοσιογράφων από χώρες ενδιαφέροντος και η δεύτερη αφορά δράσεις σε  digital περιβάλλον, δημιουργία περιεχομένου και η αντίστοιχη προβολή στις αγορές που είναι σχετικές με τους προορισμούς μας. Η ιστορία της προβολής ενός προορισμού συνεχώς εξελίσσεται, συνεπώς το δικό μας ενδιαφέρον είναι να φέρουμε πάντα τις σύγχρονες τάσεις σε επίπεδο τουρισμού και προβολής. Ποτέ δεν αρκεί  ένας σε αυτή την διαδικασία, γιατί η προβολή χρειάζεται πολλούς που λειτουργούν παράλληλα.  Είναι δεδομένο ότι το καλοκαίρι η Θάσος είναι κύριος προορισμός διακοπών. Η Καβάλα έχει επιπλέον και τον αστικό ιστό, επισκέπτες για διαφορετικούς λόγους, οπότε θα κάνουμε μια σειρά από πράγματα που θα ικανοποιούν και τους δύο προορισμούς. Εμάς μας ενδιαφέρει να φέρνουμε τις σύγχρονες τάσεις στον τουρισμό και την προβολή του. Βεβαίως υπάρχουν στοιχεία καινοτομίας, αυτό όμως που είναι το πρώτιστο ενδιαφέρον είναι να βρούμε ποια είναι αυτά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των δύο προορισμών και να τα προβάλλουμε κατάλληλα», τόνισε στις δηλώσεις της η Ιωάννα Δρέττα.

Μ. Δέμπας: Μέσα από αυτή την συνεργασία πιστεύω ότι θα κάνουμε το πρώτο βήμα για να δείξουμε ό,τι μπορούμε να πετύχουμε πολύ περισσότερα από ότι έχουμε δράσεις  μεμονωμένες…»

»Νομίζω ότι σήμερα αποδεικνύουμε για μια ακόμα φορά πως μια κοινή προσπάθεια των φορέων της Καβάλας και την Θάσου, των ξενοδόχων και του Επιμελητηρίου γίνεται για να αναδείξουμε την περιοχή μας τουριστικά, μέσα από στοχευμένες δράσεις για την προβολή της Καβάλας και Θάσου, με σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Μέσα από αυτή την συνεργασία πιστεύω ότι θα κάνουμε το πρώτο βήμα για να δείξουμε ότι μπορούμε να πετύχουμε πολύ περισσότερα από ό,τι έχουμε δράσεις  μεμονωμένες. Ας παροτρύνουμε την τοπική και περιφερειακή αυτοδιοίκηση  και σιγά – σιγά να ακολουθήσουμε το δικό μας βήμα και να μην έχουμε μεμονωμένες δράσεις της περιοχής μας, γιατί είναι ενιαία και έτσι πρέπει να την δούμε και να κάνουμε τις δράσεις της για να καταλαβαίνει και ο κόσμος ποια είναι η Καβάλα και ποια η Θάσος», δήλωσε από τη μεριά του ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκος Δέμπας.

Γ. Βήλος: »Είμαστε εδώ για να ανακοινώσουμε μια στρατηγική συνεργασία που ξεκινάμε με την Marketing Greece και με τους φορείς της ευρύτερης περιοχής για την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου»

Ο Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής ανάπτυξης της  Fraport, τόνισε στις δηλώσεις που έκανε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης: »Σήμερα είμαστε εδώ για να ανακοινώσουμε μια στρατηγική συνεργασία που ξεκινάμε με την Marketing Greece και με τους φορείς της ευρύτερης περιοχής για την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου. Για μας η δουλειά μας δεν σταματάει στο να φτιάξουμε τις αεροπορικές υποδομές, αλλά το έργο μας είναι η προώθηση των προορισμών που εξυπηρετούμε  και το γεγονός ότι η Καβάλα και η ευρύτερη περιοχή είναι από τις πρώτες όπου συνάπτουμε στρατηγικές σημασίας, δείχνει και την προτεραιότητα που δίνουμε  και στον προορισμό αυτό  για την ανάπτυξή του».

Α. Μιτζάλης: »Μετά από πολλές συναντήσεις με την Fraport καταφέραμε να κάνουμε αυτή την στρατηγικής σημασίας ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του προορισμού μας»

»Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκινά αυτή η προσπάθεια. Είναι η πρώτη μας συνεργασία με την Marketing Greece και γίνεται για πρώτη φορά με δύο ενώσεις του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας και Θάσου, σε μια συνεργασία που ξεκινά για πρώτη φορά στην περιοχή μας, αλλά και στην Ελλάδα με σκοπό την προώθηση και την προβολή. Μετά από πολλές συναντήσεις με την Fraport καταφέραμε να κάνουμε αυτή την στρατηγικής σημασίας ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του προορισμού μας και πιστεύουμε πως με τα σύγχρονα μέσα που θα μας δώσει η την Marketing Greece, θα πετύχουμε πράγματα τα οποία  θα φανούν στον ταξιδιώτη και τον μελλοντικό μας τουρίστα άμεσα για την σεζόν του 2019. Πιστεύω πως θα είναι μια πολύ πετυχημένη προσπάθεια», ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας Αντώνης Μιτζάλης.

Π. Παρασχούδης: »Αυτό που θέλουμε  να δείξουμε είναι πως οι συνέργειες είναι απαραίτητες, δύσκολες, αλλά πρέπει να γίνονται ιδίως όταν αφορούν το καλό του τόπου…»

Από τη μεριά του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου Πάρης Παρασχούδης, σημείωσε: »Αυτό που θέλουμε  να δείξουμε είναι πως οι συνέργειες είναι απαραίτητες, δύσκολες, αλλά πρέπει να γίνονται ιδίως όταν αφορούν το καλό του τόπου. Θα πρέπει να κάνουμε τον τόπο μας ελκυστικότερο, χωρίς όμως να κατεβάσουμε τις τιμές μας στους πελάτες μας, κάτι που δεν μπορούμε να το κάνουμε γιατί δεν έχουμε την πολυτέλεια. Πρέπει λοιπόν να δείξουμε ότι αξίζουμε  τα χρήματα που ζητάμε για τις διακοπές των τουριστών μας και να δείξουμε το περιεχόμενο που έχουμε, ώστε να ανταποκριθούμε στο μέλλον, που είναι πολύ έξυπνο. Υπάρχουν μηχανές όπως η Alexa τo Siris, οι οποίες θα ξέρουν τα πάντα για μας και θα μας προτείνουν διακοπές ως αφεντικά. Οπότε χωρίς την δημιουργία περιεχομένου που θα δημιουργήσει μια επαυξανόμενη πραγματικότητα δεν έχουμε μέλλον και πρέπει να μαγειρέψουμε πριν πεινάσουμε».

Α. Ιωσηφίδου: »Μπορούμε πολύ δυναμικά να προβάλλουμε την περιοχή Καβάλα, Θάσος, Παγγαίο και Νέστος ενωμένοι και δυναμικοί»

Τέλος, η πρόεδρος της »ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» Αναστασία Ιωσηφίδου δήλωσε: »Χαιρετίζω την σύμπραξη φορέων στον τομέα του τουρισμού. Ως διοίκηση του δήμου και ως »ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ», τη σύμπραξη αυτή ήδη την κάνουμε στη πράξη. Ήδη από το 2014 που αρχίσαμε να προβάλλουμε τη περιοχή μας στον δήμο Καβάλας, θέλουμε να εμφανίσουμε στους εν δυνάμει  επισκέπτες μας έναν ισχυρό προορισμό. Αυτό μπορεί να γίνει όταν προβάλλεται η περιοχή και ειδικά όταν απευθύνεσαι σε μακρινές χώρες και την εμφανίζεις με την ευρύτερη έννοιά του. Πριν από ένα μήνα ήμασταν στην έκθεση του Ισραήλ. Θα έρθουν 25 τουριστικοί πράκτορες από εκεί στην Καβάλα. Επικοινώνησα με τους ξενοδόχους Καβάλας και Θάσου, ώστε να μην χαθεί η φετινή τουριστική χρονιά και οι Ισραηλινοί πράκτορες που θα έρθουν τον Μάιο εδώ να μην δουν μόνο την Καβάλα, αλλά και τη Θάσο. Χαίρομαι που και οι επαγγελματίες του τουρισμού το έχουν καταλάβει, διότι η ισχύς εν τη ενώσει θα φέρουν αποτελέσματα. Εννοείται πως και τις επόμενες χρονιές θα κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση και γιατί όχι και οι άλλοι δήμοι να μας ακολουθήσουν. Μπορούμε πολύ δυναμικά να προβάλλουμε την περιοχή Καβάλα, Θάσος, Παγγαίο και Νέστος ενωμένοι και δυναμικοί».