Κυριακή, 20 Ιουνίου, 2021

Απάντηση στην κ. Yπουργό Παιδείας για τα νέα μέτρα της παιδείας!!! (του Γ. Δημητρακάκη)

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα & Απόψεις

Οικονομία

Εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΟΣ
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση από την εφημερίδα της Καβάλας "ΕΝΗΜΕΡΟΣ" και το Kavala Web News
spot_img

του Γιώργου Δημητρακάκη

Διαβάζουμε ότι ήγγικεν η ώρα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μέτρων για την ασφάλεια των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Eκπληρώνεται μια ενδόμυχη επιθυμία των συνετών, υπεύθυνων εκπαιδευτικών μετά από σαράντα χρόνια ακριβώς, για κάτι που αρθρογραφώ εδώ και δέκα χρόνια!!!

O εκπαιδευτικός έχει να αξιολογηθεί ακριβώς σαράντα χρόνια, το ολίσθημα έγινε επί ΠΑΣΟΚ το 1981 μόνο και μόνο για να προωθήσει δικά του παιδιά και να αλλάξει το συσχετισμό κομματικών δυνάμεων, τα παιδιά του κόσμου και η παιδεία έγιναν αρένα ψήφου. Κατήργησαν την αξιολόγηση με το αιτιολογικό: «οι επιθεωρητές ήταν καταπατητές της αξιοπρέπειας των εκπαιδευτικών», γιατί; παρουσιαζόταν μπροστά σου στην εξώπορτα του σχολείου πριν από σένα και άκουγες να σου λέει κάποιος κύριος: «ήρθα σήμερα για αξιολόγηση», ίσως δεν τον ήξερες, δεν σε ήξερε!!! Ο προετοιμασμένος εκπαιδευτικός φοβάται την επίσκεψη κάποιου στην αίθουσά του;

Αποτέλεσμα, από εκείνη τη στιγμή που καταργήθηκε η αξιολόγηση και μετά να κομματικοποιηθεί η παιδεία. Να παίρνουν κομματικές θέσεις οι εκάστοτε κομματικοί και κυρίως αυτοί που το έπαιζαν συνδικαλιστές. Σύμβουλο, ονόμασαν τότε τον πρώην επιθεωρητή και μετέπειτα οι περισσότεροι ήταν διακοσμητικά στοιχεία, μερικοί τους ονόμαζαν αργόμισθους.

Οι υποψήφιοι διευθυντές σχολικών μονάδων πήγαιναν σε όποιο σχολείο τους βόλευε.

Πήγαιναν με απόσπαση στο εξωτερικό με διπλάσιο μισθό, με προνομιούχο εισαγωγή των παιδιών τους στη τριτοβάθμια εκπαίδευση αφού έδιναν ξεχωριστές εξετάσεις, έφερναν αφορολόγητες οικοσκευές!

Έβλεπαν με καχυποψία τον εκάστοτε διευθυντή από τότε, ασχέτως αν ήταν άλλοι οι λόγοι που πήρε τη θέση του κάποιος διευθυντής, και να του προσάπτουν μειωτικά επίθετα. Στα παραμεθόρια-δυσπρόσιτα σχολεία τοποθετούσαν τους αντιπάλους, γιατί οι ημέτεροι δεν ήθελαν να μετακινούνται μακριά.

Φυσικά την διοίκηση του σχολείου την είχε ο σύλλογος εκπαιδευτικών, ο διευθυντής απλώς είχε τον τίτλο, ήταν μόνο μια θέση. Ο διευθυντής ήταν υποχρεωμένος να εφαρμόσει την απόφαση της πλειοψηφίας. Μπορεί να είχαν την έκβαση του αποτελέσματος επιτυχίας σχολείου και οι αδιάφοροι που πάντα ομαδοποιούνται και επηρεάζουν και τους υπόλοιπους!

Η θρασύτητα-αυθάδεια, ο ναρκισσισμός, ο φασισμός στους συναδέλφους και στα παιδιά περίσσευε!!! Και όμως κάτι τέτοιους μετέπειτα τους έκαναν και διευθυντές, τους έστειλαν και στο εξωτερικό!!!

Ποιος δούλευε; όπως έλεγαν κάποιοι, τα ρολόγια και τα κορόιδα, δούλευαν οι φιλότιμοι, αυτοί που είχαν αξιοπρέπεια πάνω τους και ευτυχώς ήταν η πλειοψηφία!

Ποιοι δεν ήθελαν αξιολόγηση; Αυτοί που ήταν οσφυοκάμπτες, μια ζωή που βολευόταν σε κάθε περίσταση, που το μόνο που ήξεραν: πότε θα πληρωθούν από το δημόσιο, να έχουν την ασφάλειά τους και αν τους έβγαινε και κανένα ιδιαίτερο δεν θα ήταν απορριπτέο και το μαύρο χρήμα!!!

Ναι, η δεξιά και η αριστερά δεν έκαναν βολέψεις; Και φυσικά τα ίδια ήταν! Κόρακας κορακιού μάτι δεν βγάζει. Γνωστό και για κλάματα: συνάδελφος που έπρεπε να κάνει πειράματα, όταν ρωτιόταν: γιατί δεν κάνεις πειράματα; η απάντηση ήταν: κορόιδο είμαι; Έφυγε στο εξωτερικό με όλα τα παραπάνω προνόμια, και όταν γύρισε τον βλέπω να κάνει κατάληψη επί θητείας υπουργείου Παιδείας της κ. Διαμαντοπούλου στη διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ο λόγος; Να μην γίνει αξιολόγηση!!!

Να κάνεις σαν διευθυντής εισήγηση στις προϊστάμενες αρχές για να αρχίσει κάποτε η αξιολόγηση, και να έρχεται στο σχολείο ο προϊστάμενος να συγκαλεί το σύλλογο και να λέει: «για να γίνει τέτοια εισήγηση πρέπει να αποφασίσει ο σύλλογος και να την προωθήσει ο διευθυντής»!!! Ποιος θέλει αξιολόγηση και ποιος θα μιλήσει παρουσία πατρώνων, με τι θα εύρισκαν να ασχοληθούν μετά για αντιπολίτευση οι πάτρωνες, οι βολεμένοι να χάσουν τα προνόμια, ενδιαφερόταν για την αναβάθμιση της… παιδείας;

Και πόσα άλλα να γράψω…!!!

«Ουαί υμίν, Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί»!!! από τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ!!!

Γνώμη μου: ναι, στην αξιολόγηση κ. Υπουργός, αλλά πως θα διασφαλιστεί η αδιάβλητη αξιολόγηση;

Ταπεινή μου γνώμη: μόνο δια μέσου ΑΣΕΠ-γραπτώς, ή βιντεοσκόπηση, για να υπάρχει ένσταση σε τυχόν αδικία, με θέματα που θα αντιμετωπίσει ο εκάστοτε εκπαιδευτικός!

Να σε αξιολογήσει ο διευθυντής της μονάδας, που αν έχει μόρια λιγότερα από σένα θα είναι αντικειμενικός, γιατί θα χάσει την θέση από τον αξιολογούμενο;

Να σε αξιολογήσει ο προϊστάμενος που ήθελε τους ημετέρους του να βολευτούν, και αν είχαν και κανένα γνωστό παρακάτω μελλοντικά να προωθηθεί ο ίδιος;

Να σε αξιολογήσει ο γονέας ή μαθητής, που κοιτάζουν οι περισσότεροι τι βαθμό πήρε το παιδί, τα συμφέροντά τους και ανάλογα να σε αντιμετωπίσουν; Κυρία υπουργός όλοι οι μαθητές θα έχουν δέκα οκτώ και πάνω, θα διαλύσετε τα σχολεία!!!

Στην αξιολόγηση των μαθητών πρέπει να υπάρχει βαρύτητα στον γραπτό βαθμό, με θέματα από την τράπεζα θεμάτων και να συσχετίζεται ο προφορικός και γραπτός βαθμός για την αντικειμενικότητα του προφορικού από τον εκπαιδευτικό!!!

Ναι, εξετάσεις από την ίδια τράπεζα θεμάτων, αλλά θα πρέπει και τα όλα τα σχολεία να είναι αναβαθμισμένα στο ίδιο επίπεδο, όχι άλλα να στελεχώνονται Σεπτέμβριο και άλλα Δεκέμβριο! Όλα να έχουν την ίδια υλικοτεχνική υποδομή!!

Η αξιολόγηση για να εδραιωθεί και για να είναι αποδεκτή από όλους πρέπει να είναι νομοθετικά και πρακτικά αντικειμενικότατη-αδιάβλητη, και να είναι ανεπηρέαστη από κομματικούς πάτρωνες και να γίνει από τον επιστάτη μέχρι και τον γενικό γραμματέα του υπουργείου σας!!!

Σε όλες τις χώρες του κόσμου υπάρχει αξιολόγηση εκτός από την Ελλάδα, όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι αξιολογούνται κάθε λεπτό, οι εκπαιδευτικοί θέλουν μόνο να αξιολογούν τους υπόλοιπους, γιατί;

Πολλές αντιδράσεις θα υπάρξουν κ. υπουργός και για τα άλλα θέματα που προβλέπεται, όπως διαβάζω, να χάσουν οι προνομιούχοι πάτρωνες, ψεύτης μάντης να είμαι, αλλά απεργίες θα υπάρξουν, καταλήψεις θα υπάρξουν!!!

Όσο για την ασφάλεια των ιδρυμάτων το επέβαλαν οι ίδιοι που δημιουργούσαν τα προβλήματα, και αυτοί που ενώ ήξεραν –συνένοχοι, έμεναν αμέριμνοι στις πράξεις της μειοψηφίας!

Πολλοί υπουργοί προσπάθησαν να κάνουν μεταρρυθμίσεις στην παιδεία, τώρα εσείς χτυπάτε και τους πάτρωνες συγχρόνως, όλοι πρέπει να έχουν τα ίδια προνόμια και τις ίδιες υποχρεώσεις, ο μεσαίωνας είναι παρελθόν!!!

Καλό κουράγιο κ. Υπουργέ, για την αναβάθμιση της παιδείας!

Δημητρακάκης Γεώργιος

Πρώην δντής γυμνασίου -λυκείου

Διαφημίσεις