Καινοτόμο, αναπτυξιακό και φιλόδοξο, χαρακτήρισε το 4ετές πρόγραμμα τουριστικής προβολής της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το οποίο πρόσφατα εγκρίθηκε από το περιφερειακό συμβούλιο, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Α.Μ.Θ. Κώστας Αντωνιάδης.

Με δηλώσεις του στον «Ενήμερο» ο κ. Αντωνιάδης τόνισε ότι το νέο πρόγραμμα χρηματοδοτείται μέσα από το Ε.Σ.Π.Α., ενώ είναι συνολικού προϋπολογισμού περίπου 5,5 εκατομμυρίων ευρώ.

«Τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός παρουσιάζει μια αυξητική τάση στην περιφέρειά μας και μαζί με τον πρωτογενή τομέα, αποτελούν την ατμομηχανή της τοπικής οικονομίας…»

«Είναι ένα πρόγραμμα καινοτόμο, αναπτυξιακό, αλλά και φιλόδοξο, το οποίο δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές που θα ακολουθήσει η περιφέρεια την επόμενη τετραετία. Περιλαμβάνει σειρά δράσεων και ενεργειών που στηρίζουν όλο και περισσότερο τον τουρισμό. Να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός παρουσιάζει μια αυξητική τάση στην περιφέρειά μας και μαζί με τον πρωτογενή τομέα, αποτελούν την ατμομηχανή της τοπικής οικονομίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2010 υπήρχε μια μόλις βραχυχρόνια μίσθωση, το 2012 τρεις και το πρώτο εξάμηνο του 2018 φτάσαμε στις 2.637. Αυτό και μόνο δείχνει την δυναμική που έχει ο τουρισμός στην περιοχή μας. Παράλληλα, έχουν χτιστεί μεγάλες τουριστικές μονάδες, αλλά και πολλά είναι τα ενοικιαζόμενα δωμάτια κατά μήκος της περιφέρειας Α.Μ.Θ.», ανέφερε αρχικά στις δηλώσεις του ο κ. Αντωνιάδης.

«Δίνουμε το στίγμα ότι ο τουρισμός έχει τις δυνατότητες να αυξήσει ακόμη περισσότερο το Α.Ε.Π. της περιφέρειάς μας»

«Ο τουρισμός αποτελεί για εμάς έναν από τους βασικότερους τομείς που στηρίζει την ανάπτυξή της η περιφέρειά μας και μέσα από αυτό το πρόγραμμα προσπαθούμε να εξειδικεύσουμε και να κάνουμε ακόμη πιο γνωστή την περιοχή μας. Χαρακτηριστικές δράσεις είναι το παρατηρητήριο επισκεψιμότητας, καθώς μέχρι σήμερα δεν υπήρχε κάποιο όργανο που να καταγράφει τους τουρίστες, από ποιες χώρες έρχονται κι αν μένουν ικανοποιημένοι από την παροχή υπηρεσιών στην Π.Α.Μ.Θ. Το δεύτερο είναι ότι θα υπάρξει μια σειρά από διαφημιστικά μπάνερ που θα τοποθετηθούν στα αεροδρόμια Καβάλας και Αλεξανδρούπολης, καθώς επίσης και στα τελωνεία – πύλες εισόδου της Π.Α.Μ.Θ., ώστε να έχει ο επισκέπτης μια πρώτη εικόνα για την περιοχή μας. Θα υπάρξουν επίσης workshop σε διάφορες χώρες, όπως η Ιταλία, το Βέλγιο, η Ολλανδία, η Βουλγαρία και η Αγγλία, με στόχο την ενδυνάμωση του brand name της περιφέρειας και την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της ως τουριστικός προορισμός. Θα υπάρξουν επίσης ταξίδια εξοικείωσης από δημοσιογράφους από άλλες χώρες που στη συνέχεια θα γίνουν «πρεσβευτές» των ομορφιών της περιοχής μας. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στις ψηφιακές εφαρμογές, καθώς τα social media είναι κομμάτι της ζωής μας κι έτσι κάνουμε μια σημαντική καμπάνια μέσα από αυτά, ενώ παράλληλα υπάρχει η διαφήμιση στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επίσης, συμμετέχουμε σε μια σειρά από τουριστικές εκθέσεις, αλλά και σε άλλες για την προώθηση των αγροτικών μας προϊόντων και νομίζω ότι δίνουμε το στίγμα ότι ο τουρισμός έχει τις δυνατότητες να αυξήσει ακόμη περισσότερο το Α.Ε.Π. της περιφέρειάς μας», επισήμανε καταληκτικά στις δηλώσεις του στον «Ε» ο Κώστας Αντωνιάδης.