«Σαφώς και άξιζε η παρουσία μας στην έκθεση Philoxenia, καθώς είχαμε δέκα χρόνια να δώσουμε το «παρών» εκεί. Άλλωστε το κόστος ήταν πάρα πολύ μικρό, της τάξεως των 500 ευρώ, ένα αμελητέο ποσό», υπογράμμισε σε δηλώσεις που έκανε στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, Πάρης Παρασχούδης. 

«Μετά από δέκα χρόνια βέβαια παρατηρούμε ότι έχουμε αισθητή αλλαγή στην επιλογή της Θάσου από τους Έλληνες, οι οποίοι άρχισαν και πάλι να έρχονται στο νησί μας. Το είδαμε αυτό το καλοκαίρι του 2019. Οπότε θεωρήσαμε σημαντικό και λόγω του ότι το κόστος ήταν μικρό να παραβρεθούμε στη Philoxenia και να κάνουμε και πάλι τη Θάσο έναν αγαπητό προορισμό για τους βορειοελλαδίτες. Οι Έλληνες είναι για εμάς οι καλύτεροι πελάτες», συμπλήρωσε στη συνέχεια των δηλώσεών του ο κ. Παρασχούδης.

«Δεν απαντάω σε σχόλια, είτε αρνητικά είναι, είτε είναι θετικά. Όσοι έχουν κρίση, μπορούν να κρίνουν αν αυτά είναι σωστά ή όχι…»

Κληθείς να σχολιάσει δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι η συμμετοχή της Θάσου στη Philoxenia δεν ήταν σωστή, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, απάντησε: «Ο καθένας είναι ελεύθερος να εκφράσει την άποψή του. Δεν απαντάω σε σχόλια, είτε αρνητικά είναι, είτε είναι θετικά. Τα σχόλια ο καθένας μπορεί να τα εκφράσει ελεύθερα. Όσοι έχουν κρίση, μπορούν να κρίνουν αν αυτά είναι σωστά ή όχι. Το κόστος σε σχέση με το όφελος αυτής της συμμετοχής πάντως ήταν πάρα πολύ μικρό και γι’ αυτό συμμετείχαμε».

«Θεωρούμε καθήκον μας να συμμετέχουμε στις εκθέσεις των Βαλκανίων, γιατί αποτελούν την πληθώρα των πελατών μας κυρίως γιατί έτσι δείχνουμε την παρουσία μας…»

Ο κ. Παρασχούδης, απαντώντας στο πως θα κινηθεί η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου το επόμενο διάστημα, επισήμανε: «Θεωρούμε καθήκον μας να συμμετέχουμε στις εκθέσεις των Βαλκανίων, γιατί αποτελούν την πληθώρα των πελατών μας κυρίως γιατί έτσι δείχνουμε την παρουσία μας και κατά κάποιον τρόπο λέμε κι ένα ευχαριστώ σε αυτούς τους ανθρώπους, βασιζόμαστε σε αυτές τις αγορές και δεν μπορούμε να τις αμελήσουμε. Από εκεί και πέρα στις άλλες αγορές, οι οποίες δεν είναι τόσο οικονομικό να συμμετέχεις στις εκθέσεις, γιατί τα κόστη ξεφεύγουν πάρα πολύ, η παρουσία μας θα είναι κυρίως μέσω φιλοξενίας που θα κάνουμε σε δημοσιογράφους, είτε με διαμορφωτές γνώμης, είτε μέσω καμπάνιας μέσω ίντερνετ, διότι βλέπουμε ότι από εκεί έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα και μεγάλη απήχηση».

Παρουσιάζεται το πρόγραμμα τουριστικής προβολής Καβάλας και Θάσου

Η «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου» παρουσιάζει το «Πρόγραμμα τουριστικής προβολής Καβάλας και Θάσου» την Τρίτη 19 Νοεμβρίου και ώρα 12:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων, στο «Καλογερικό», στο παλιό λιμάνι της Θάσου.  Χαιρετισμούς θα απευθύνουν οι: Πάρης Παρασχούδης, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, Αντώνης Μιτζάλης, Πρόεδρος Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, Μάρκος Δέμπας, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Καβάλας.  Ομιλητές θα είναι οι Ιωάννα Δρέττα, CEO, Marketing Greece και Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Fraport Greece.

«Έγινε μια πάρα πολύ καλή δουλειά, τα αποτελέσματα της οποίας θα παρουσιαστούν την Τρίτη. Άνθρωποι της marketing Greece από την Αθήνα θα μας παρουσιάσουν τη δουλειά που έγινε, ώστε να δείξουμε πόση απήχηση είχε αυτή η καμπάνια στις  αγορές ― στόχους που ήταν η αγγλική, η γερμανική και η πολωνική», ανέφερε σχετικά με το θέμα ο κ. Παρασχούδης στις δηλώσεις του στον «Ενήμερο».

«Το 2019 μας αφήνει ένα βαθύ αποτύπωμα για το 2020 από την πτώχευση της Thomas Cook ― Είναι ένα διαχειρίσιμο αποτέλεσμα, έστω κι αν είναι ένα κακό αποτέλεσμα»

Ερωτηθείς καταληκτικά σχετικά με το ποια θεωρεί ότι θα είναι η πορεία της τουριστικής περιόδου του 2020 κι αν θα είναι σημαντικό να είναι ισάξια αυτής του 2019, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου απάντησε: «Το 2019 μας αφήνει ένα βαθύ αποτύπωμα για το 2020 από την πτώχευση της Thomas Cook. Το καλό είναι πως η κρίση αυτή είναι διαχειρίσιμη και δεν είναι ανεξέλεγκτη, γιατί θα μπορούσε να πάρει τεράστιες διαστάσεις. Και η Θάσος ήταν εν μέρει εκτεθειμένη και για να το πω απλά, υπάρχουν πολλά φέσια στην αγορά. Φαίνεται ότι δεν θα επηρεαστεί η αγορά της Σκανδιναβίας, από την οποία εξαρτάται πολύ η αγορά της Θάσου, σε σχέση με αυτήν της Αγγλίας. Οπότε πιστεύω ότι είναι ένα διαχειρίσιμο αποτέλεσμα, έστω κι αν είναι ένα κακό αποτέλεσμα. Το 2019 ήταν πολύ καλύτερο τελικά από το 2018, αν και θέλαμε στην αρχή, έστω να είναι σαν κι αυτό. Επιμένω στη σταθεροποίηση και πιστεύω ότι όσο δεν έχουμε πτώσεις και είμαστε σταθεροί, είμαστε πολύ καλά. Άλλωστε η φέρουσα ικανότητα της Θάσου δεν είναι για πολύ περισσότερο κόσμο. Αν θέλουμε περισσότερο κόσμο θα πρέπει να τον προσελκύσουμε όχι Ιούλιο και Αύγουστο, γιατί φέτος ο κύριος όγκος ήταν αυτούς τους μήνες και τον Σεπτέμβριο, αλλά στις αρχές της τουριστικής περιόδου».